16 November 2014

Fiery Beacon


Is this the first time for these sneakers to be on the blog, I can't really remember.
I wore them a lot during last few months, especially during summer and early autumn.
Can't really say that these are safe for walking around on a day light, but they are perfect for nights out.

* * *

Ne mogu tačno da se setim da li je ovo prvi put da nosim ove patike na blogu?!
Tokom proteklih toplih meseci sam ih dosta nosio, ali uglavnom u noćnim izlascima.
Nekako mi se čini da je previše opasno nositi ih u Beogradu po danu.


Tally Weijl Sneakers
H&M Overalls
DIY Tee
Zara Blazer

Photos by Nevena Nikolić

2 comments:

  1. Patike su divne! Naročito mi se dopadaju u ovoj kombinaciji... Svaka čast :)
    Btw, smatram da ne bi trebalo da se ustručavaš da ih obuješ preko dana jer znaš da ih nosiš... iskoristi to :)
    Pogledaj moj blog, nadam se da će ti se svidjeti
    www.jpmodehomme.blogspot.com
    xoxo JiPé <3

    ReplyDelete
  2. E super, sad znam kako se na engleskom pišu tregerice, to sam potpuno zaboravila i nikako da se sjetim :( Sviđa mi se kako si ih iskombinovao ovdje. Odličan post! :)

    Lady in red

    ReplyDelete