11 October 2014

Keep Surviving Me


I forgot how much i actually love these trousers. This is the timeless piece, 
there's one model of them in every collection. Here I combined them with pale purple tee,
but according to photos, this tee is something like pale grey.

* * *

Zaboravio sam koliko volim ove pantalone. Ovo je komad koji će se večno provlačiti  
kroz prolećne a i kroz zimske kolekcije. Ovde su u kombinaciji sa majicom 
boje jorgovana, mada sudeći po slikama majica je svetlo siva.


Converse Sneakers
Zara Military Trousers
Bershka Belt
Vintage + DIY Tees 
Mango + Random Bracelets 
Aldo Bag

Photos by Milica Levčić.

3 comments:

  1. Odlican post. Sve na svom mestu! ;)

    ReplyDelete
  2. Majica izgleda kao da je bijele boje, ali kombinacija je odlična! :) Moja najbolja drugarica, koja mene fotografiše za blog, voli mušku modu tako da ću da joj predložim da posjeti tvoj blog. Sviđaju mi se tvoji outfiti! :)

    www.beehivefashion.blogspot.com

    ReplyDelete