7 March 2014

Detests


Friday is always a topic for writing for me, I always have to mention Friday even in one word.
So short outfit post for today with a bit of brick red and olive green plus sneakers as a detail.
It's such a pity that those pants are a bit big for my body now, but I still adore them.

* * *

Petkom se najviše obradujem pisanju ovih par rečenica za blog i nijednom nije prošao petak 
a da je ostao nespomenut. Ukratko za danas, malo crvene i maslinaste i patike kao detalj. 
Obožavam ove pantalone i previše mi je žao što su mi svaki put sve veće i veće.

I was wearing:

Nike Sneakers
Zara Pants
Vintage Tee
Vintage Scarf
Smog(NewYorker) Jacket

5 comments:

  1. Odlično si sve uklopio.. :)

    ReplyDelete
  2. Super patike!! Lijepo si sve iskombinirao :)

    ReplyDelete
  3. Super mi je ovo :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Evo i ja malo da prokomentarisem :)
    Pratim te vec neko vreme ali se nisam oglasavala.Super kombinacija. Patike su mi super.
    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete