17 February 2014

Policeman Hats


After I realized that the policeman hat from H&M FW 2013. was sold, I've been searching
for something similar. Luckily, I've found this two hats - ona in black and one in navy, 
in one of my favorite Second hand shops here in my town. The prices were amazing, 
but searching for them was even more exhausting then you think.

* * * 

Nakon što sam shvatio da mi je policijska kapa koja se prodavala u H&M-u prošle sezone,
imao sam sreće da u periodu od manje od mesec dana pronadjem ove dve - crnu i teget, 
kape u nekim od omiljenih Second Hand mesta u gradu. Možete samo da zamislite 
koliko sam povoljno prošao. Ali potraga je bila duga i mučna, priznajem.  

3 comments:

  1. Uf ja se tako odusevim kad naidjem na neki dobar komad u second hand-u! Odlicne su ti fotografije!

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se kapa :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete