10 September 2013

Vanilla Snake


This combo was my wish for a long time, it's worn ones but with white accessories. 
Somhow it looks gentle, I don't know. I look like vanila cupcake ot something? 

* * *

Ovu kombinaciju sam odavno hteo da slikam, nosio sam je već u jednom izlasku ali sa belim aksesoarom. 
Nekako nežna, ne znam ni ja. Izgledam kao neki sladoled od vanile ili nešto tome slično. Kako vam se čini?


I was wearing:

Zara Loafers 
Bershka Trousers
Vintage Belt 
Zara Snakeskin Tee
Sector Watch

Photo credit: Nevena Nikolić


6 comments:

  1. Love it!
    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Majica je super! Lepo ti stoje te nijanse ;)

    ReplyDelete
  3. Izgledas odlicno! Pantalone i cipele su odlicni! :)

    ReplyDelete
  4. Prilično dobro izgledaš u tim bojama, skroz mi idu uz tvoju kosu i ten. :)

    ReplyDelete
  5. Odlicnoooooo...super ti stoje ove boje-ali friz mi je favorit! http://anitce.blogspot.com/

    ReplyDelete