12 October 2012

Red, White, Blue's In The Skies


In last post about American flag trend i show you a short preview of this outfit. First i want to say that those photos are from the 
beginning of October. There's one more similar "summer" outfit but that's for weekend. Therefore, enjoy late summer on my blog.

* * *

U prošlom postu o trendu američke zastave pokazao sa vam kratak pregled današnje kombinacije. Pre svega da naglasim da su ove slike nastale 
početkom oktobra kada je leto i dalje bilo na snazi. Imam još jedan "letnji" post u sličnom maniru, u nedelju. Dakle, na mom blogu i dalje uživamo u letu. 


I was wearing:

Converse Sneakers
Smog(NewYorker) Pants
Vintage Belt
Fishbone(NewYorker) Tank Top
Michael Kors Watch + DIY Bracelets

Photo credit: Nevena Nikolić


12 comments:

  1. Zasto nisus zensku majicu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee pa i ja nosim muske stvari a devojcica sam, ae dodji kod mene na blog da me napljujes? ;)hahah sacuvaj boze.

      Delete
    2. Pa pogledaj koliko mi savršeno stoji, kako da je ne nosim?!

      Delete
    3. Hahahaahaha, ja tebe obožavam trenutno!

      Delete
    4. HAHAHAAHAAAHAHAHAHAHAHHA xD
      Too Aleksa :D

      Super ti stoji ova kombinacija. Ja sam se ovo ljeto ubila tražeći savršene bijele hlaće i ne nađoh ih :(
      Ove tvoje su sjajne!
      I da..još plačem za ovakvim ljetnim danima :(

      Delete
    5. Haha, kralj si!!
      Svaka čast na hrabrosti!
      Kombinacija je odlična! :)

      Delete
  2. Super mi je outfit, iako nisam preveliki fan tog trenda. Converse <3

    ReplyDelete
  3. sve mi se svidja sem majica! a conversice obozavam, dobro ih nosis ;)

    ReplyDelete
  4. Moja najbolja drugarica ima takvu majicu. :D
    Super ti stoji taj American look. :)

    ReplyDelete
  5. Super kombinacija! Volim starke :D a majica ti super stoji!
    I kod mene na blogu leto traje duze zbog fotki koje su nastale u toj suncanoj nedelji oktobra :PP

    ReplyDelete