17 July 2012

The Voices


Adore wearing white stuff in summer. Sometimes I combine it with intense colors but sometimes I just let myself "fly" in whiteness.
For today i played with electric blue and black details, i love the result. How are you spending this Tuesday?!

* * *

Leto je i vrelo je i obožavam belo da nosim. Ponekad ga začinim nekom jakom bojom ili ga samo tako ostavim da miruje ne bi li "poleteo" u belini. 
Danas sam se poigrao sa električno plavom i crnim detaljima, sivdja mi se rezultat igre. Kako provodite ovaj letnji utorak?!


I was wearing:

Converse Sneakers
Zara Shorts
Urban Shop Belt
Vintage + DIY Shirt
DIY Bracelets + Beer Bracelet
Swatch Watch

Photo credit: Nevena Nikolić 


22 comments:

  1. Bas je dobar sorts, boja mi se sviiidjaaa!

    ReplyDelete
  2. Perfect look!!


    Is there a foulard in your wardrobe? Wear it, take a pic and join the foulard-CONTEST _ and become the star of a post of fashionismyroad, the blog-magazine of the moment!

    All details here: http://fashionismyroad.blogspot.it/2012/07/foular-outfit-contest.html

    Kiss Kiss

    ReplyDelete
  3. kad vidim starke , sve mi se svidja! ja sam inache ludak za starkama, imam ih svih boja, modela! jedine patike koje bih obula, uz neke sitne izuzetke :))))

    i svidja mi se sorc i boje! <3

    poljubac iz Budve

    xxx K

    ReplyDelete
  4. Ooodlicna kombinacija!
    Volim tvoj osmeh... :3

    ReplyDelete
  5. Super je outfit. Volim tu elektricno plavu, jedna od omiljenih boja :)

    ReplyDelete
  6. Lovve your shorts !!
    I wait in my new post ♥

    ReplyDelete
  7. Fenomenalna kombinacija!
    Šorc + majičica + starke... savršeno ;)

    ReplyDelete
  8. Jao jao boje!! Obožavam plavu!! Super mi je ovaj outfit :D

    ReplyDelete
  9. Super je kombinacija. Sorc mi se posebno svidja :)

    ReplyDelete
  10. Starke + plave farke = perfect! ;)

    ReplyDelete
  11. Belo i ta plava-savrsen pogodak!!!:)))

    ReplyDelete
  12. you are special so you make this blog great.

    ReplyDelete
  13. i do like your outfit the blue look so great on you

    ReplyDelete
  14. Obicno nisam volela kombinaciju crne i plave, ali ovo je odlicno :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Great style! Love the pants!

    http://mentrend.blogspot.be/

    ReplyDelete
  16. Kobaltna plava ti sjajno stoji, fantastično si je uklopio s belom i crnom! :*

    ReplyDelete
  17. Super. Bermude su strava ;)

    ReplyDelete
  18. Sorc je izvrstan a belo ti super stoji!

    ReplyDelete