9 July 2012

Recap - Spring 2012.

18 comments:

  1. bilo je to jedno divno modno prolece <3

    ReplyDelete
  2. Gledam par puta da nadjem favorita,nemoguce!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  3. Slazem se - nemoguce je naci najbolju kombinaciju ;)

    ReplyDelete
  4. Fantastično proleće, svaki put si izgledao sjajno! Iako je svaka kombinacija fantastična, omiljena mi je Quieta non movere jer si tu kombinovao donji deo pidžame kao pantalone, što je bilo potpuno neočekivano. :)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Divan si <3 R.

    ReplyDelete
  6. Uh, kakvo bogato modno prolece, tesko je izdvojiti favorita :)

    ReplyDelete
  7. Sve kombinacije su odlične ali mi se najviše sviđaju Belgrade Fashion Week - Day Three - Outfit, We Are Young, Papa Don't Preach i Flowers And Insects. :)

    ReplyDelete
  8. Sve kombinacije su super.Ne mogu da se odlučim za jednu koja mi se najviše sviđa!

    ReplyDelete
  9. i love 1 of your shoes and (i think the one u put on the BFW) and your green t-shirt! im sure u will love the photoshoot from my last post!

    xxx

    http://thecustic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Videla sam te danas u Mangu sa nekim drustvom,bio si suuuper stilizovan,odusevila sam se!!!:D Da slikas taj outfit za blog ;)))

    ReplyDelete
  11. these outfits are wonderful. I totally love your style. :-)

    I'm a new follower, I really like your style!!
    Check out my blog!


    WhiteCloset

    ReplyDelete
  12. Jao! Ovaj sa crvenim hlaćama mi je savršen. Ne znam kako sam uopšte propustila taj post :O
    I ovaj predposljednji je sjajan! ma svi su odlični :)

    ReplyDelete
  13. BG FW day 5, Persona non grata, We are young, Out of reach i Totally sporty! To su mi favoriti :))

    ReplyDelete
  14. Sako mi se mnogo dja!!! mnogo!

    ReplyDelete
  15. Great outfit! Love the chic blazer with edgy pants!

    Xx

    Marleen

    Style Route

    ReplyDelete