31 July 2012

Fussy Dream


Have you seen July? I haven't. It just flew away, ran by me. Flying summer months, as always. 
Those photos are shot more then two weeks ago, outfit is simple but strange 'cause of the boots in the middle of summer. Enjoy your day!

* * *

Jel video neko Jul? Ja nisam. Proleteo je, prosto protrčao pored mene. Leto, baš kao i uvek prkosi brzinom. 
Ove slike su nastale odavno, outfit je krajnje jednostavan ali čudan jer tu su čizme u sred leta. Uživajte u danu!


I was wearing:

Zara Combat Boots
Zara Plaid Shorts
Mura White Shirt 
Buckle Bracelet + Tiffany Star Bracelet
Swatch Watch
Aldo Satchel

Photo credit: Vanja Videnov

Last two photos: my brother Vuk and me, kiss from my sister Vanja.
Poslednje dve slike: moj brat Vuk i ja, poljubac od moje sestre Vanje.


15 comments:

  1. Čizme usred leta? Nisi jedini koji ih nosi. :P
    Outfit je super! Možda je jednostavan, ali mnogo mi se dopada, posebno karirani šorts. :D

    ReplyDelete
  2. I meni je proletelo. Zasto leto ne traje 6 meseci?? Mnogo trazim zar ne :D Super kombinacija, a cizme su super sve dok nisu "pletene" od njih mi se bljuc, bljuc :)

    ReplyDelete
  3. cizmice se super uklopile!

    ReplyDelete
  4. cizme su top! ali ne volim kad ih vidim na nekome preko ljeta ;) nekako se iznerviram, ne znam zasto :) to je kao sandale da obujemo u sred zime. sve u svemu kosulja je fenomenalna! bas mi se dja ;)

    saljem ti poljubac iz Budve
    xxx

    ReplyDelete
  5. Super kombo.
    Sorc mi je najbolji.

    ReplyDelete
  6. Mnogo dobre cizme,kao i tasna ;))

    ReplyDelete
  7. Sjajna kombinacija. Super su cizme i sorc!

    ReplyDelete
  8. Neocekivana kombinacija, a super izgleda! :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. pricamo o julu...gde..kako....proleteo je bas....e bas volim cizme u sred leta....jeste da se pokupi mnoogo cudnih pogleda...ali koga briga..zar ne? :)

    ReplyDelete
  10. Mocna kombinacija,cizme su fantasticne! :)

    ReplyDelete
  11. Konacno jedan dobar domaci muski blog! :)

    Svidja mi se tvoj stil skroz, samo nastavi tako! :)

    aninsvetstila.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. kolega iz SFBC-a! :) pratim te
    http://ninainthebigworld.blogspot.com/

    ReplyDelete