9 June 2012

Vintage Watch


Things i find in closets of my parents are such a treasure for me. These days I found one vintage, classic watch with brown leather and gold detaild. Brand Richelieu is definitely not too popular but I honestly don't care. Can't wait to invite it one one of the arm parties!  

* * *

Stvari koje iskopam u starim ormanima mojih ukućana pravo su blago za mene. Ovoga puta sam nabasao na stari, klasični sat sa braon narukvicom i po nekim zlatnik detaljem. Richelieu definitivno nije marka za koju svi znaju ali meni to ni nije bitno, jedva čekam da uklopim u jednu od žurki na rukama!


Photos by myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


19 comments:

  1. Divan je. Svidja mi se boja :)

    ReplyDelete
  2. Savršen je, obožavam ova mala blaga koja iskopamo u ormanima baka, deka, i ostalih članova rodbine :)

    ReplyDelete
  3. Sat je sjajan,u poslednje vreme se odusevljavam starim stvarima koje nalazim po ormanima. :)

    ReplyDelete
  4. Svi satovi made by Swiss su odlicni i pravo su blago !:))

    ReplyDelete
  5. Sat je nevjerovatan. Bas mi se svidja :D

    ReplyDelete
  6. mmmm...super ti je ovaj armparty!

    ReplyDelete
  7. The watch is a priceless treasure. Better than a newer one

    ReplyDelete
  8. Skroz simpatcan satic!!
    Bas ide uz tebe!!

    ReplyDelete
  9. Wauw, it looks really amazing on you!

    ReplyDelete
  10. wow what a nice watch! great find :)

    latrDAYS
    - katie

    ReplyDelete
  11. Uf baš je super, volim vintage fazon

    ReplyDelete