27 June 2012

Spectrum


Summer is here and i can't wait to show you my collection of short pants and shorts. I need to say "bye, bye" to jeans and other warm stuff. Heat is here to break us down, but i like it. For today something already announced, second outfit with Levi's 501. I hope you remember the first?!

* * *

Leto je tu i jedva čekam da vam pokažem svoju kolekciju šorceva. Trebalo bi da odložim pantalone i košulje sa dugačkim rukavima po strani ali mi opraštanje uvek loše ide. Vrućine su tu da nas uguše svojom teškoćom ali tako i treba. Za danas ono što sam vam juče najavio, drugi outfit sa Levi's 501. Nadam se da se sećate prvog outfita sa njima?!


I was wearing:

Converse Sneakers
Levi's 501 Vintage Jeans
Chinese Mall Suspenders
Smog(NewYorker) Plaid Shirt
Smog(NewYorker) Plaid Hat
DIY Bracelets + Swatch Watch

 Photo credit: Nevena Nikolić


15 comments:

  1. Dobro ti Levi's farmerke inace stoje! Treca fotografija mi je naj ;)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I kod mene isto, obozavam kosulje ali mi je sve teze da ih nosim po ovim trposkim vrucinama :D Bas mi se svidja outfit!

    ReplyDelete
  3. Wow, baš mi se dopada ovaj izgled! Jedva sam čekala novi post kod tebe. <3
    Izgledaš istovremeno jako šarmantno i veselo, opušteno, možda čak i malo boemski, jako, jako mi se dopada. :* I okruženje je zaista predivno. ;)

    ReplyDelete
  4. Jedan od omiljenih,Aleksa!Izgledas tako cool!Cista 10-ka;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  5. Lepooo! Tregeri su pun pogodak! :)
    Obozavam ovakve klasike-leviske+starke+tregeri+karirana kosulja...<3!

    ReplyDelete
  6. cool blog, absolutely follow your blog :)

    Herdiana Surachman
    DELUXSHONIST | TWITTER | BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  7. Totalno urbano i stylish! Fantastican outfit,kosulja je predobra! :)

    ReplyDelete
  8. Odlican! Farke i kosulja prva liga!

    ReplyDelete
  9. Divno!!! Outfit savrsen bas!!! ♥

    ReplyDelete
  10. sve mi se bas dopada, super kjut!

    ReplyDelete
  11. Bas je fora kombinacija :D Cetvrta fotkica je super!

    ReplyDelete
  12. Divno :) Fotografije odlicne :)

    ReplyDelete
  13. Cool!!!Preedobro,ali bas!!!:)))

    ReplyDelete
  14. Great look! love the hat! ;)

    Giuseppe

    ReplyDelete