17 June 2012

Random #1

First of all i want to announce new rubric on blog, it's about random photos from my surroundings. Most of them were taken by my phone's camera so the quality is not that good. People who are following my Facebook page are already familiar with the most of things. Enjoy!

* * *

Prvo da najavim novu vikend rubriku na blogu, u pitanju je gomilica nasumičnih fotografija koje su obeležile nedelju koja je iza mene. Većina njih je uslikana kamerom mog telefona, te su slike nižeg kvaliteta. Ko me prati preko Facebook stranice sa većinom stvari je već upoznat. Uživajte!


Lovely roses from my neighborhood. 
Predivne ruže iz mog komšiluka.



Baby taking shower with my brother Vuk!
Beba i moj brat Vuk se kupaju!



Candy's and learning. 
Slatkiši i učenje.



Hanging on terrace with my baby and sister's neon scooter.
Ludovanje na terasi sa Mikanom i neon trotinetom moje sestre.



Arm party with vintage watch from this outfit post.
Žurka na ruci sa starim satom iz ovog outfit post-a.



Wonderful shirt from Zara.
Predivna košulja iz Zare.



Sour cherries from my neighborhood. 
Višnjice iz Višnjice.



Milica and me and black chuck's, last Saturday night.
Milica i ja i crne starke prošle subote uveče.



Road trip around Vojvodina with my sister Vanja.
Vozikanje kroz Vojvodinu sa mojom sestrom Vanjom.



Sleeping till noon!
Spavam do podne!



Ice cream with my friends after last exam in school, looking trashy.
Sladoled sa mojim prijateljima posle maturskog ispita u školi, izgledao sam djubrasto.



Evening on Ada Huja.
Veče na adi Huji.

Photos by myself

41 comments:

  1. jao njam! posle onih slatkisa nista dalje ne vidim :)

    ReplyDelete
  2. Sad mi se jedu ove bananice i jagode :D Divne fotkice.. Farke TOP i starke!:)

    ReplyDelete
  3. Odlicne fotografije, svidja mi se nova rubrika na blogu !:) Nesto mi je sadrzaj ovih lekcija poznat :) Koji fakultet upisujes ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkurisaću na političke nauke i na geografski, pa gde upadnem! :)

      Delete
  4. Super je sto uvodis novu rubriku-meni su ovakve slike omiljene na svakom blogu :) Opasni su ti ovi slatkisi za ucenje ;)

    ReplyDelete
  5. Bravo za rubriku!Bas sam uzivala u slikama i saznala puno novih stvari o tebi.Glad to meet you;) Imas brata koji je isti ti,sestru,preslatkog psa,slikas divne slike,jedes coko bananice uz sve....jej!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  6. volim da gledam random slike!
    <3

    ReplyDelete
  7. Nuova followers passa da me se ti va!
    http://ilmondodellanailart.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Wow, tvoj brat toliko liči na tebe da sam pomislila da si ti kada sam prvi put videla sliku! O.O
    A što se slika tiče, gotovo nijedna nije mutna i izgledaju jako kvalitetno. I lepe su. :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ju ti i tvoj brat ste isti :D
    A super rubrika, i ja se već duže vreme kanim da je započnem

    ReplyDelete
  10. Kuca je preslatka :) Dopada mi se nova rubrika!

    ReplyDelete
  11. Amazing pics!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  12. odlicno! detalji, slatkisi, priroda, starke-bas sve sto volim! <3

    ReplyDelete
  13. "Izgledao sam đubrasto" HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHA. Koji si ti kralj!! :P
    Volim ovakve postove. I kome treba učenje pored onakvih poslastica. nikad mi nije pala na pamet ideja da kombinujem sladoled (ili voćnu salatu, nebitno9 sa čoko bananicama. Moram i to probati :D

    ReplyDelete
  14. Razmisljam da kupim crne starke a sad ih vidim kod tebe na nekoliko slika i resila sam da ih kupim :D

    ReplyDelete
  15. Super su mi fotke,pas je presladak,a i brat :D
    Uzivaj!

    ReplyDelete
  16. Love the photos! the last is amazing!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    ReplyDelete
  17. Slike neba su wow!!!I sama ga cesto fotkam,i vec sam spremila neke slike za naredne postove!!!:D

    ReplyDelete
  18. beautiful pictures!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  19. Such gorgeous flowers. Love the color!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  20. You puppy is adorable!!! ^^
    very nice pics, my fav are cherries and sunset!
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ReplyDelete
  21. Ova nova rubrika je super, drago mi je sta ces je raditi svakog vikenda. Slike su odlicne.

    ReplyDelete
  22. Thanks for your words on my blog! :)
    you have a wonderful blog, I'm following you now :) mind to follow back? :)

    www.mywhisperingstyle.co.cc

    Regards,
    Fahmy Haryandi, "The Whisperer"

    ReplyDelete
  23. Thanks for your words on my blog! :)
    you have a wonderful blog, I'm following you now :) mind to follow back? :)

    www.mywhisperingstyle.co.cc

    Regards,
    Fahmy Haryandi, "The Whisperer"

    ReplyDelete
  24. Thanks for your words on my blog! :)
    you have a wonderful blog, I'm following you now :) mind to follow back? :)

    www.mywhisperingstyle.co.cc

    Regards,
    Fahmy Haryandi, "The Whisperer"

    ReplyDelete
  25. Cool blog and nice pictures :D
    good style

    Nice blog :)
    follow each other on GFC?

    Marie

    xoxo

    http://iintothegroove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Super slike!!! Kuce nam je broj 1 !!!

    ReplyDelete
  27. Divne slike i jako lijep blog :D

    ReplyDelete
  28. Really cool pictures!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  29. cool pics!!! and your baby is soooo cute!!! :-)))

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    ReplyDelete