6 June 2012

Prom Outfit


After finished high school comes a prom night. For some of us complicated, and for some totally casual. Of course i chose complicated side. This is not my real combo for prom night, my real combo is still at tailors. This one was the back-up combo. Can't wait to show you the other one. This is a use of resources from closet. 

* * *

Nakon završetka srednje škole dolazi dugo očekivano matursko veče. Za nekog malo više komplikovano, za nekog malo više opušteno. Naravno da mi se u poslednjem trenutku sve zakomplikovalo. Kombinacijom ni sam nisam zadovoljan ali obzirom da je smišljena u poslednjem momentu nije toliko loše. Naime, šnajderka mi kasni pa ću vam planirano odelo pokazati nekom drugom prilikom. A za danas ono neplanirano, zapravo neiskorišćeni resursi ormana. 


I was wearing:

Zara Lace-Up Shoes
Vintage Trousers
Chinese Mall Suspenders
Mura White Shirt
Zara Grey Blazer
Michael Kors Watch

Photo credit: Rada Kopanja

And some pictures with my mom and love of my life. Come again tomorrow to see photos of me with my friends.
Tu su moja majka i ljubav mog života za kraj. Dodjite i sutra da vidite i moje drugare.


30 comments:

  1. Ove poslednje dve najlepse.
    Super sto si stavio tregere!

    ReplyDelete
  2. Meni se baš dopada kombinacija, posebno fara sa tregerima ;)
    Divan!

    ReplyDelete
  3. Jedva sam cekala post sa mature! :DDDD Pusti ti sve-lep si i stajlis bez obzira na snajderku ;)

    ReplyDelete
  4. da, da, tregeri odlicni :D a na snajderke sam se vec navikla da sve rade na svoju ruku i uvek kasne! :/

    ReplyDelete
  5. Bas lepo izgledas,tregeri su pun pogodak. ;)

    ReplyDelete
  6. Uh, ti tregeri su ti bas legli! Vrlo lepo nosis i elegantnije outfit-e!

    ReplyDelete
  7. Odlicno si izgledao :) bez preterivanja kao neki momci, kakvih sam se samo slika nagledala ovih dana :D
    Klasika ;)
    Bas zelim da vidim sta si to planirao da nosis :))

    ReplyDelete
  8. Meni se svidja ova kombinacija i odlicno ti stoji !:))

    ReplyDelete
  9. tako je i moja mama citav zivot pokusavala da oblaci moju malu bracu al su oni uvek izlazili u sirokim farkama i kacketu LA or something :)))

    ReplyDelete
  10. Ok kombinacija.Kao sto su devojke rekle-tregeri su pun pogodak.Gde si ih kupio?Cipele su odlicne,jedino mi se ne svidja sako,malo mi je penzionerski,ali super si bio na maturi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Tregeri: http://www.style-trigger.com/2012/06/chinese-mall-haul.html

      Delete
  11. Super je outfit, a i slike. :)

    ReplyDelete
  12. tregeri su super detalj a kuca <333

    ReplyDelete
  13. Odličan izbor za maturu! :)

    ReplyDelete
  14. Super izbor :) Sa srecom na prijemnom za fax xD

    ReplyDelete
  15. super si izgledao, slazem se da su tregeri pun pogodak :)

    ReplyDelete
  16. I love your outfit!!!!!


    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    Xoxo

    ReplyDelete
  17. Kombinacija je kao da si izasao iz "Once upon a time in America " . Bravo !Divno je sto si se slikao sa mamom i ljubavlju zivota , oni stoje iza svega ovoga dobrim delom , to samo mi koji blogujemo znamo koliko njihova podrska i pomoc znaci .

    ReplyDelete
  18. Ahh..kako ste samo divni. I nemaš zašto biti nezadovoljan konačnim ishodom. Ja mislim da je savršeno. Tregeri su za mene uvijek bili pun pogodak :)

    ReplyDelete
  19. obožavam kad frajer dobro isfura tregere... meni su oni odličan modni detalj, retro a totalno cool!!!

    ReplyDelete
  20. thank you! and you too look very classy :)

    ReplyDelete
  21. Meni se baš dopada kombinacija.
    Odlican si! :)

    ReplyDelete
  22. Love the look!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses from Italy

    Giuseppe

    ReplyDelete
  23. nice look :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  24. pretty pics..look elegant

    gaby-acentralamericangirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Znam da nije bas sve jedno kada ne ispadne onako kako smo planirali ali ti si nam i ovako bio lep. :)

    ReplyDelete
  26. Jao ozdravila ti je Bebica??Super, bas mi je drago!! <3
    Sako ti je odlican i bas si bio lep za maturu!!
    Tregeri, i malo mat ili lakovane cipele skroz super kombinacija!!

    ReplyDelete