10 June 2012

Out Of Reach


I adore the fact that days are hot like this one. It's simply amazing, different energy is around us and everything is much happier. But i still can't feel it on the right way 'cause of the entrance exam. Days are pretty much all about learning and eating and i just can't wait for the ending!  

* * *

Volim činjenicu da su dani sve topliji i da nas sunce sve jače obasjava. Jednostavno mi uliva neku drugačiju energiju i osećam se mnogo radosnije. 
Ali ja i dalje to ne osećam na pravi način jer ovih dana samo učim i jedem, i jedva čekam da sve ovo prodje. Uživajte u nedelji! 


I was wearing:

Vintage Lace-Up Shoes
Zara Jeans
Zara Brown Belt
Smog(NewYorker) Shirt
Springfield Brown Bag
DIY Bracelets + Vintage Watch

Photo credit: Nevena Nikolić


30 comments:

  1. Savrseno sve do detalja i fotke su sjajne! :)

    ReplyDelete
  2. Znam kako ti je, i ja imam još da učim i ne mogu da uživam u prvim danima leta. -.-
    Jedva čekam da sve prođe i da konačno počnem da živim. ;)
    A što se outfita tiče, super je! Mnogo mi se sviđa košulja, jako ti lepo stoji. :*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bas lepa kombinacija :) detalji mi se veoma svidjaju

    ReplyDelete
  4. Super kombinacija! :)
    A ovo za ucenje te u potpunosti razumem,jedva cekam kraj juna i da prodje prijemni,pa da mogu da se odmaram i uzivam normalno. :)

    ReplyDelete
  5. Odlično! Posebice remen i hlače <3

    XO,
    L.
    WLL

    ReplyDelete
  6. Kosulja odlicna, slike sjajne! :)

    ReplyDelete
  7. Prvo mi se svidjaju detalji , volim da vidim ovakve narukvice , ovakvu torbu ..prelep outfit , kosulja <3

    ReplyDelete
  8. Odlican outfit !:) Srecno sa ucenjem :))

    ReplyDelete
  9. Lovely blog! Cool post! Nice style!

    http://mentrend.blogspot.be/

    ReplyDelete
  10. Aleksa šta upisuješ?
    Narukvice <3

    ReplyDelete
  11. svidja mi se ovo, svetloplavo sa suptilnim oker detailingom!

    ReplyDelete
  12. wow this post is SO stunning!! absolutely love it! love the shoes
    Viennese greetings and thanks for all your wonderful comments :)
    xx Felix

    ReplyDelete
  13. Klasicno i odlicno! Narukvice su ti odlicni detalji :D a obozavam muske kosulje sa takvim rukavima! Doduse i zenske :D Jednostavno mi se svidja taj momenat :))

    ReplyDelete
  14. Odlicno od glave do pete, sa sve detaljima!:) Sat je predivan!

    ReplyDelete
  15. handsome!!!!!! the weather here in germany is currently not the best :-(((((((( wish you the best for your exams!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    ReplyDelete
  16. Predivan sat! I super slike:))

    ReplyDelete
  17. Odlicna letnja kombinacija!
    Fotograf ti je maestralan!

    ReplyDelete
  18. Love your bracelets and clock!

    Follow me at www.marikyna.com
    I'll follow you too

    ReplyDelete
  19. super, super, super, odlican outfit!

    ReplyDelete