3 June 2012

Chinese Mall Haul


Some days ago, i found myself in one of the most interesting places in the city - Chinese Mall. After hours of  searching for something concrete i found these three things. Track pants, suspenders and ring. I've bought track pants for all those casual outfits, suspenders and weird ring for making them good.

* * *

Pre neki dan put me je naneo ka jednom od najzanimljivijih mesta u gradu - kineski tržni centar. Nisam imao odredjenu svrhu odlaska kao ni cilj potrage ali ove tri stvari su mi stvarno bile potrebne(kao i još gomila koju na kraju ipak nisam kupio). Trenerka, tregeri i ribica prsten su moj ulov. 
Trenerka je tu za opuštene varijante, tregeri i čundi prsten u obliku ribicu su tu da ukrase buduće kombinacije. 


Photos by myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


12 comments:

  1. Preslatko , hocu takav prsten i ovakve trenerke mi trebaju :)

    ReplyDelete
  2. super stvari!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super su stvari. Prsten mi se mnogo svidja, a u potrazi sam za ovakvom trenerkom. Jel se secas mozda otprilike gde se nalazi radnja u kojoj si je uzeo? :)

    ReplyDelete
  4. Uuu dobre stvarcice si nabavio! :)

    teenfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I will be waiting for your next look with suspenders:-)
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE until 4th June!
    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE until 4th June!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  6. Volim tregere, strava ja prsten! ;)

    ReplyDelete
  7. love the suspenders and ring!
    xo

    ReplyDelete
  8. Upravo to i volim kod kineskog trznog centra/buvljaka - nikad ne znam sta cu kupiti :)

    ReplyDelete