22 May 2012

Skull Cut Out


I could hardly wait to show you my new masterpiece. The easiest DIY project ever - skull cut out tee. 
I'm sure that making tees like this one is my new hobby, i just can calm down the flood of ideas.
I combined it with simple combo - black and red with rock details.

* * *

Jedva sam dočekao da vam je pokažem. To je moje najdraže remek-delo za sada a i definitivno je najlakše za pravljenje! 
Siguran sam da ću kupiti još tri nove majice samo za DIY projekte, svakave ideje mi se motaju po glavi. 
Pošto sve pada u senku majice ostatak je prilično jednostavan - crvena i crna, sa rock detaljima. 


I was wearing:

Zara Lace-Up Shoes
Zara Red Trousers
Black Leather Belt
DIY Skull-Cut-Out Tee
DIY Bracelets
Aldo Satchel Bag

Photo credit: Nevena Nikolić


41 comments:

  1. Odlicno! :))) Bravo za DIY! Ja bih se samo odlucila za neke "opasnije" cipele!

    ReplyDelete
  2. I like this outfit !! your skull shirt is fierce !!

    KAIIWONG

    ReplyDelete
  3. Izvini na komentaru sa pomalo hejterskim prizvukom (nije mi namjera), ali nije ti neki plagijat... Devojka sa navrhovimaprstijubyladym.blogspot je uradila sjajan DIY post sa *ups* identicnom idejom, cak je navela i inspiraciju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo nije plagijat-svi mi smo vidjali ovakve majice i decko je hteo da pokaze svoju veoma uspesnu interpretaciju! Nije jedna osoba ili jedan bloger ovo osmislio

      Delete
    2. joj,get over it ,ovo postoji pre nego sto je u Srbiji i otvoren prvi blog
      Aleksa-samo napred!

      Delete
  4. oh yeah...this outfit is wonderfull

    www.glamourcoma.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Genijalno!Moram probati napraviti i ja jednu;) Svidja mi se sto si iskombinovao sa crvenim hlacama;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  6. I like! looks so cool!
    I love it!
    xo

    ReplyDelete
  7. Divan!

    Mislim da cu i ja danas da pravim majcicu :D

    ReplyDelete
  8. I like seeing guys fashion blogs! That skull cut out tee has been a favourite of mine for a while! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  9. Mocna komvinacija,majica je zaista fenomenalna ;)

    http://im2style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Majca je vrh :) Mislim da je Zara pocetkom sezone imala zensku varijantu :)

    ReplyDelete
  11. ocaj. cak i bez ovog odvratnog rada na ledjima je tako neukusna sa dekolteom

    ReplyDelete
  12. Nisam za majicu ali crveni dzins obozavam!!!

    ReplyDelete
  13. It is fantastic to visit a site like this full of good ideas.

    ReplyDelete
  14. That is way too cool. I would definitely wear that!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  15. loving your shirt!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  16. I made one of these a couple of weeks ago! Love it.

    ReplyDelete
  17. Such an awesome t-shirt!

    ReplyDelete
  18. Moram priznati ovo mi je jedan od tvojih omiljenih outfita. Savrseno! :) Ja vec duze vreme trazim neku majcu da uradim ovaj DIY,nikako da nadjem odgovarajuci oblik, tvoja je super ispala. Svidja mi se kombinacija crvene i crne, a i narukvice su odlicne. :)

    ReplyDelete
  19. Ovo mi je tvoj omiljeni outfit , super ti stoji , majica je fenomenalna i super iskombinovana :)
    Narukvica je prelepa :)
    Looking great

    xxx

    ReplyDelete
  20. Odlican DIY, moram odati priznanje za hrabrost!!! Konacno nesto smelo kod srpskih muskaraca!;) Farke su fenomenalne!

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. nice styling! i loved your diy tee and arm party :)
    I started to follow you, waiting you to my blog too:
    edankb.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Haha, cool t-shirt :-)

    www.sofiescloset.dk

    ReplyDelete
  24. Majica je odlicno ispala , bravo Aleksa :)) I ove narukvice su mi interesantne !:))

    ReplyDelete
  25. oh, that was cool... i should try that, too!

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete
  26. bravo Aleksa! odlicno je ispala <3

    ReplyDelete
  27. boze,usvojicu te :) javi se ako hoces na neko snimanje da te vodim,da prisustvujes itd....
    sto se tice maice,toliko sam navikla da je gledam na zenama i kao majice i kao haljine da mi je ovo jako pozitivno neocekivano na decaku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elena kraljica!
      Ne znam kako nisam komentarisala post, gledala sam ga jedno 3 puta..super je majica i ideja i to sto je na decaku! Pantalone vrh!!!

      Delete
    2. Brutalan si ovde!!! Savrseno!!!

      Delete
  28. Aaaa kako ja ovo nisam videla!!! savrseno, bravo i za te crvene pantalone!!! :)

    ReplyDelete
  29. odlican DIY....super ispalo... :)

    ReplyDelete