27 May 2012

Shoes For Every Season


I have to admit that suede shoes(short boots or moccasins) are perfect. 
You can wear them in every season if the weather is dry and they are perfectly comfortable and easy to combine. 
What's your opinion?!

* * *

Moram da priznam da je obuća od prevrnute kože(plitke čizme ili mokasine) idealna stvar.
 Možete ih nositi u bilo kojoj sezoni, bitno je samo da je suvo i ono što je najbitnije, vrlo su udobne i lagane za kombinovanje.
Šta vi mislite o obući ove vrste?!


Photos by Septieme Largeur

17 comments:

  1. Prve, prve, prve, PRVE!!!

    ReplyDelete
  2. Odlicne cipele i sama volim takve!

    ReplyDelete
  3. Sad sam se setila kada mi je tata doneo prve mokasine iz Italije, nikad u zivotu nisam vise plakala jer su mi bile uzasne i rekla sam mu da u zivotu necu nositi...a 15 godina kasnije su mi medju omiljenom vrstom obuce!

    ReplyDelete
  4. idealna je to obuca,mada ja nikda nisam nosila mokasine,nekako sam fan baletanki

    ReplyDelete
  5. delim misljenje g-dina Marica za cipele od prevrnute koze,godinama sam ih nosila, trenutno ne,nazalost; mokasine ne volim,bar ne na sebi

    ReplyDelete
  6. Uvek za, i slazem se sa Jovanom, muski modeli mnogo lepsi! :))

    ReplyDelete
  7. Ihh..pa odavno nisam bila kod tebe *shame on me*
    A ove cipelice su sve uslikane na nekom pikniku ili?
    U svakom slučaju, sjajne su sve :)

    ReplyDelete
  8. YOU... (i to judgemental)

    ReplyDelete
  9. Slike su prelepe,to kazem!!!:D

    ReplyDelete
  10. obozavam ih zbog izgleda+udobnosti, ali umeju da budu nezgodne za odrzavanje :(

    ReplyDelete
  11. slazem se!
    plus, slike su sjajne

    ReplyDelete
  12. wow, kakve slike! I meni su lepsi muski modeli!

    ReplyDelete
  13. Woow, nice pictures. Where are the moccasins from - I love both pairs?
    xxx,
    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete