14 May 2012

Nike Air Max Sneakers


For today i decided to show you something I've been hiding in my shoe closet. The story is about Nike Air Max sneakers. 
Well known for all of the people from my town, especially for those who are still trapped in 90's, one way or another. 
I need to say that both of those are more then 3 year old and they are not that comfortable as people say. Real sneakers for sports. 

* * *

Za danas sam odlučio da pokažem ono što krijem duboko u svom plakaru sa obućom. To su Nike sportske patike iz Air Max linije. 
Vrlo dobro poznate svim Beogradjanima i svima onima koji su i dalje ostali zarobljeni u '90. godinama bar na neki način. 
Odmah moram da napomenem da su oba para premašila treću  godinu nošenja i da meni nisu udobne kao što ljudi pričaju da jesu. Prave sportske patike. 


Photos by myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


14 comments:

  1. Loving these shoes, they are very stylish! thanks for visiting my blog, following now! :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nisam ih nikada nosila, ali kapiram da se mladje generacije bas loze na njih! Super su ti ova 2 modela!:)

    ReplyDelete
  3. Ja sam veliki obozavala patika, ali ari max nemam i nisam ni planirala nikad ni da ih kupim.
    Ni sama ne znam koliko patika imam, jer ih stvarno obozavam i mogu ih nosti na sto nacina.
    Bas planiram postove sa patikama, ali se vreme naglo promenilo u kisu.~~((
    Meni je drago ako ih ti nosis i uzivas u njima i ni malo mi nisu ruzne, caka naprotiv skroz su mi cool ove tvoje, samo sto ja ne volim nista sto svi imaju.To je neki moj problem.
    Volim sto su tvoje tako ciste i uredne, pisacu i ja bas o tome kako ih glancam sve da ih mogu godinama nositi.
    Nadam se da ces naletiti na taj moj buduci post~~))

    ReplyDelete
  4. Nikad ne bih rekla da ću te videti u maksicama, ali izvuko si iz njeih najbolje i izgledas odlicno! ;)))

    ReplyDelete
  5. jao ja sam se zaljubila u jedne N-i-ke pati-ke bas jako. tvoje su bas fashion ::)

    ReplyDelete
  6. Iskreno ja ih bas ne volim, nikad ih nisam imala i jezim se kada ih vidim..Dolaze mi u obzir samo za trening... ALI tvoje su strava :D prvi put vidim ova dva para u srebrnoj boji i print, srebrne su mi super! :)

    ReplyDelete
  7. iskreno nisam ljubitelj<3

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ja imam jedne vec tri godine, i dalje su kao nove. Verovatno zato sto ih samo nosim u teretani. :D Za tu aktivnost su mi udobne. ;)

    ReplyDelete
  10. omg I have that kind of shoes aswell so cool!
    xo


    Ps: giveaway op mijn blog!

    ReplyDelete
  11. Super si jih iskombinirao i bas su interesantne te sa printom!

    ReplyDelete
  12. Retko koji muskarac bi ih ovako ocuvao... :) super, a i super izbor. Volim ih, mada nisam nijedne kupila za sebe, jer ih je pun grad, i nisam zella da budem ista :D

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete