16 May 2012

Difficult Day


First photo is pretty much about my yesterday. Quite comfortable morning and quite stressing afternoon, for my people and me. Our dog felt to the ground and strain his hip. Clumsy baby is good for now but his leg is under bandage and there's also "alien" collar! I hope for the best recovery... 
Apart from the first sad photo, there are a few more with him and sparkling spring!

* * *

Prva slika prilično opisuje moj jučerašnji dan. Prilično lagodno pre podne i prilično stresno popodne za mene i moje najbliže. Naime, naš ljubimac, pao je i iščašio je kuk. Nespretna bebica je za sada dobro ali mu je nogica u zavoju i nosi ovu "vanzemaljac" kragnu! Nadam se da će se brzo oporaviti... 
Osim ove tužne tu je i par veselijih slika na kojima se vidi koliko on zapravo uživa u proleću!


Photos by myself

26 comments:

  1. O duša, baš mi je žao :(
    meden ti je ljubimac! :)
    http://kaomisgrickamdane.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jadnicak! Premeden je :D
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jao samo sto se nisam rasplakala. Mace malo :(

    ReplyDelete
  4. a dusa jadna, nadam se da ce mu brzo biti bolje! bas je sladak!!

    ReplyDelete
  5. jao malisa mali nadam se da ce vam se brzo oporaviti :)

    ReplyDelete
  6. Jao, mogu zamisliti kako ti je.
    Jadan kako je pao, jako mi ga/je zao.
    Bas jako, jer ja imam zeku jer nemam veci stan za nesto vece. Izgleda je vec star, pa se u mesec dana dva puta razboleo.Zubi su mu jako narasli, pa sam ga opet od proslog petka pa do ovog utorka vodila na inekcije i zube su mu skracivali.Opet nije jeo i jako je tuzan bio.Dobro sada mu je bolje, srecan je trckara i to.Za mesec dana je primio 18 inekcija.Bas uzas.
    I sada kada vidim tvog kucu jao jadnicak, zelim mu brz oporavak, i bez mucenja i da se sve zavrsi bez posledica!!

    ReplyDelete
  7. Dusa mala, zelim da bzo bude dobro!

    ReplyDelete
  8. Awww he look so cute, all the best with it.

    I really like your blog dear!
    Keep posting :)

    XO

    ReplyDelete
  9. A jadnicak. Zelim mu brz oporavak :)

    ReplyDelete
  10. Sreca mala <3 <3 Aleksa izgrli ga i izljubi ga od mene ,zelim mu brz oporavak :)))

    ReplyDelete
  11. ajoj, mica malaa :(
    nadam se da ce mu brzo biti bolje <3

    ReplyDelete
  12. jao jadan :( nadam se da ce se brzo oporaviti..

    ReplyDelete
  13. Presladak je :)
    teenfashioncorner.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Jooj,jadnicak. Nadam se da ce se brzo oporaviti.
    A mnogo je sladak inace. ;)

    ReplyDelete
  15. Jadnicak medeni, nadam se da ce se brzo oporaviti.

    ReplyDelete
  16. awwww :-((( thats sad!! hope he's getting well soon . . .

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Jao, premeden je! I ja imam kucu, i bila bih jako tužna kada bi mu se takvo nešto desilo. :( Verujem da će mu ubrzo biti bolje i da će ponovo moći da se igra i trčkara okolo. :D

    ReplyDelete
  18. Jadnicak, zelim mu brz oporavak.

    ReplyDelete
  19. a mišić mali, neka se što prije oporavi!

    http://www.worldisrunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. oh so sweet! por little one - hope he's better now!!:(

    kisses

    ReplyDelete
  21. Cuddle your dog from me and I wish him a very good and speedy recovery!

    ReplyDelete
  22. Hope he's better.

    http://natashagonda.blogspot.com

    ReplyDelete