9 May 2012

Colorful Catch


Rambling around the city sometime can be productive. This time i found those three amazing pieces of textile in of the stores i'm passing by every single day. Piece in the middle already became a maxi scarf and i'll find some ideas for rest two, maybe some DIY project!?
Famous Mozart candy's are gift from Rada, we both enjoy it a lot. 

* * *

Lutajući gradom, potpuno spontano i bez obaveze ušao sam u radnju sa materijalima pored koje prolazim svakoga dana. Na slikama možete videti moj super šareni ulov. Parče u sredini je već postalo marama a za ostala dva ću već naći neku namenu, možda neki DIY projekat!?
Nadaleko poznate Mozart kugle su poklon od Rade, slatkiš u kom oboje neograničeno uživamo.


Photos by myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


16 comments:

  1. Super su materijali, sad da vidimo kako ćeš ih iskoristiti :)

    ReplyDelete
  2. Ovi materijali su bas super. :)

    ReplyDelete
  3. Chocolate with Mozart? gnammmmm


    www.glamourcoma.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Materijali mi se bas dopadaju, ja cesto uzimam sarene materijale pa ih furan kao esarpe...

    ReplyDelete
  5. Odlični printevi, sigurno će se smjestiti na neke jednako divne komade ;)!

    ReplyDelete
  6. Mocart kugle obozavam uvek mogu da ih jedem i jedem~~))
    Materijali su odlicni, ali mislim da je steta tako lepe dezene uzeti za marame.Mozda neku kosulju mozes da napravis!!~~))

    ReplyDelete
  7. Super printovi, prvi komad ( print ) mi je divan!
    Jao, necemo se zavaravati, ono sta mi se najvise sviđa
    je ova cokoladica :)!

    ReplyDelete
  8. dobar ulov, sare su sjajne! :)

    ReplyDelete
  9. ODLICNI MATERIJALI!!! cekamo DIY

    ReplyDelete
  10. hmm that chocolate looks so tasty!

    ReplyDelete
  11. kako su divni materijali, jedva cekam da ih vidim na tebi :)

    ReplyDelete
  12. Super su materijali. I ja takodje ocekujem vidjeti sta ces naparvit' od njih!

    ReplyDelete
  13. Super materijali,super sare :) xx

    teenfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete