30 May 2012

Black Necessity


Almost one year ago i bought white Converse All Star sneakers, i show them for first time in this post
After i realized that they are very comfortable i decided to buy the same pair but in black. 

* * *

Pre skoro godinu dana u moj cipelarnik su stigle bele Converse All Star patike, u ovom postu sam ih prvi put pokazao. 
Nakon što sam shvatio da su jako udobne i kvalitetne odlučio sam da kupim još jedne, ovog puta crne. 


Photo credit: Nevena Nikolić

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


23 comments:

  1. Moraću i ja da kupim jedne, ne vredi ;))
    Šorcić <3

    ReplyDelete
  2. nice. oh, and your banner is awesome

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja sam imala conversice u raznim bojama, ali crne nikako..na listi su, ali nikako da dodje red na njih!

    ReplyDelete
  4. summer outfit love

    www.glamourcoma.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Imam i ja crne i sjajne su, idu uz sve!

    ReplyDelete
  6. converse are definitely a necessity! loving the shorts as well :)

    ReplyDelete
  7. Obozavam starke, ali sam veci fan dubokih! kako retro izgledas u tom kratkom sortsu... ludnica! jedva cekam post! :*

    ReplyDelete
  8. Tako je... nikad ne mozes imati dovoljno starki...

    ReplyDelete
  9. Daj taj post, shorc je TOP! :)

    ReplyDelete
  10. I ja imam jedne-sive, ali uskoro kupujem još jedne :)

    ReplyDelete
  11. obozavam ih i nosila sam ih kao mala, sad planiram da ih kupim i ukrasim, hehe!:)

    ReplyDelete
  12. Denim shorts and converse, perfect combo! My teenage brother is a bit shy with clothes, but I think he'd like this look so I'll show him :) Thanks for the inspiration!
    www.iwastakenbysurprise.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  13. Starke <3 To je vise nacin zivota nego odevni predmet :)

    ReplyDelete
  14. Black converse are my favs!
    I have the same of yours and i wear them almost everyday!
    xxx

    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. Plitke starke (i starke uopste) su mi <3
    Crne mi doduse nisu na listi (koralne jesu :D) jer jednostavno crne vama momcima bolje stoje! Bar sa moje tacke gledista nisu mi bas za devojku :)

    ReplyDelete
  16. Ja imam crvene i ove tvoje mi se dopadaju :)
    Love them :)

    ReplyDelete
  17. Slažem se sa Marijom i meni su crne najlepše za dečake;)

    ReplyDelete
  18. You can't beat a good pair of Converse.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  19. Super su :)

    teenfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete