30 April 2012

The Vanity


Monday again, never allow me to spread my wings!
Those photo are from like a week ago. One more gray combination i actually enjoyed more then a first time, probably 'cause of denim jacket.

* * *

Jednostavno ne volim ponedeljak, nikada mi ne dozvoljava da raširim krila!
Slike su od pre nedelju dana. Još jedna siva kombinacija u kojoj sam uživao malo više nego u ovoj. Verovatno zbog prisustva teksas jakne. 


I was wearing:

Converse Sneakers
Smog(NewYorker) Trousers
Vintage Belt
C&A Basic Tee
Vintage Denim Jacket
Zara Scarf
DIY Bracelets
Michael Kors Watch

Photo credit: Nevena Nikolić


27 comments:

  1. Sat i jakna su super. i meni se vise svidja ova kombinacija!

    ReplyDelete
  2. Conversice su odlicne i naravno denim 4ever :)

    ReplyDelete
  3. Molim te isprljaj malo te starke, belina me oslepela i nisam navikla da vidim ciste...
    Super kombo!

    ReplyDelete
  4. U, ovo mi je sigurno jedan od omiljenih postova! :D
    Tu su starke, teksas jakna <3, marama u skroz cool fazonu...Super, Aleksa ;)))

    ReplyDelete
  5. Lepo..Odlicna jaknica, starke naravno i kais!! :)

    ReplyDelete
  6. Taj sal mi se jako dobro uklopio u celu kombinaciju! :)

    ReplyDelete
  7. Prva slika mi je bas simpaticna,izgleda kao da te boli zub.
    Super jaknica. ;)

    http://nosceteipsum9.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bijele starke su mi omiljene,nikako da dodju na red da ih kupim:) Super izgledas u teksas jakni!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  9. Siva se uvek fenomenalno kombinuje :) sjajan look

    ReplyDelete
  10. Prva slika mi je simpaticna... Svaki look ti je super

    ReplyDelete
  11. Odlican outfit , sat je predobar !:)

    ReplyDelete
  12. Super mi je ovo,patikice,pantalone,sal...;)))

    ReplyDelete
  13. great outfit
    i love your pants

    kisses from france

    ReplyDelete
  14. Divne boje, svaka se slozila jedna na drugu.
    Bele starke i denim jaknica uveko moze!!

    ReplyDelete
  15. Awesome Outfit! Love The Scarf! And Those Shoes Converse Are Just Amazing!

    http://trendingfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. so so cute! i love this :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. I love your jacket!

    A big hug!

    ReplyDelete
  18. So exciting to stumble across a male style blog! You've got it going on!

    xo Rachel

    www.glamhampton.com

    ReplyDelete
  19. Ouww ! What I say i don't know but i have one idea your style is best. Love it and cheers from Turqie !

    ReplyDelete