1 April 2012

Recap - Winter 2012.


It's time for first recap. In this post, I recall more then 30 outfits from last season. 
There's my TOP 3 on first picture. Which is your favorite outfit? 

* * *

Došlo je  vreme za prvu rekapitulaciju. U ovom postu, prisećam se više od 30 outifta koje sam nosio u prethodnoj sezoni. 
Na prvoj slici napravio sam TOP 3 najboljih. Koji outift je vama najdraži?


























































Have a nice Sunday,
stay tuned 'cause of Fashion Week!

12 comments:

  1. Zaista fenomenalni look-ovi!!!
    Baš volim tvoj stil ;))

    ReplyDelete
  2. Upravo sam shvatila da si ti moj najstajlis decak drugar ♥ I vrlo sam ponosna na tebe, jer si relativno skoro poceo da pises blog, i sada kada pogledam ovaj recap... Imam utisak kao da gledam post nekog ko bloguje, u najmanju ruku, vec 5 godine :0
    Svaka cast, i samo nastavi tako!

    I javi se da setamo kucove ♥

    ReplyDelete
  3. Russian Hat i Great Pretender su mi favoriti, ali svi su stvarno dobri.

    ReplyDelete
  4. Central Station i River flows in you ta dva su mi tako dobra outfita, kao sa neke modne kampanje mi deluju fotografije! :))

    ReplyDelete
  5. Great outfits!!

    A big hug!

    ReplyDelete
  6. Svi su super, al' prvi me odusevio :) Svaka cast!

    ReplyDelete
  7. My absolutly favourite is third look. You have great style!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  8. Svi autfiti su predobri. Stvarno ne bih mogla da izaberem samo jedan. Samo tako nastavi. :)

    http://fashionable-diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Predobri su ti svi outfiti, ne mogu da odaberem favorita! Mozda treci... ili Daydream Believer.. oh ne znam svi su savrseni! Good job! ;)

    ReplyDelete
  10. I love all 3 photos
    In all of these ideal.
    You in my blog ♥

    ReplyDelete
  11. Imas raznovrsnosti i to mi se svidja!!
    Meni je nekako ostao u secanju tvoj outfit sa Chanel maramom.To mi se bas svidelo i mislim da sam te od tada i pocela pratiti.Tako nesto??
    Svidja mi se outfit u dark paradise, a tek torba ta mi je bas cool!!

    Kod mene na blogu je giveaway, pa mozes ucestvovati ako zelis!!~~))

    ReplyDelete
  12. mnogo mi se svidjaju cipele iz Tame Me Now
    sve tri su razlicite i sve tio dobro stoji, dobro nosis, ne bih izdvojila ni jednu :()

    ReplyDelete