3 April 2012

Belgrade Fashion Week - Day One - Outfit


Yesterdays post was an real reportage, now is outfit time. 
My choice was vintage mint tee combined with black accessories, 'cause mint is the color of the season.

* * *

Jučerašnji post bio je prava reportaža, sada je vreme da vam detaljno pokažem i outfit. 
Pošto je mint nezaobilazni trend ove sezone,  odlučio sam da iskoristim svoju staru mint majicu u kombinaciji sa crnim sakoom i aksesoarom.


I was wearing:

Zara Black Lace-Up Shoe
Zara Jeans
Black Leather Belt
Vintage + DIY Mint Tee
Vintage Black Blazer
Aldo Satchel Bag
Michael Kors Watch + Silver Bracelet

Photo credit: Nevena Nikolić


9 comments:

  1. amazing combo!! love your style!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Kako volim ove anonimce..uvijek mi poprave dan :P

    Ta kombinacija mi je odlična! A piše da je maica DIY..šta si tačno uradio s njom? Izgleda super :)
    A tu torbu sam već jednom rekla da ću ti uzeti..savršena je! :)

    ReplyDelete
  3. Bas se zabavljas...blago tebi-uzivaj i za nas! :)
    Majica je savrsena, i sve fino uskladjeno kao uvek... <3
    Divan si, i nemoj da obracas paznju na plitke ljude i njihove bezvredne komentare...
    you go darling! :*

    ReplyDelete
  4. Videla sam vec tvoju i Jovaninu fotku juce i komentarisala je kod nje :D
    Super stylish, Aleksa, svaka cast ;)
    Jeste ta majica kupljena na muskom odeljenju ali uz oversized trend mogla bi da prodje i na nama devojkama :)) Zaljubljena sam u mint :D

    ReplyDelete
  5. I've been wanting a bag like that one for quite awhile now! love it!

    ReplyDelete
  6. Super ti je outfit!


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete