20 March 2012

Vintage Chanel


Some days ago i have found these two vintage Chanel miracle pieces in mom's old scarf box. I'm not sure in originality of those pieces but i'm definitely in love with the details of vintage pieces. Which is your favorite, navy-red with 2.55 bag or green with gold chains?

* * *

Ova dva veoma stara Chanel čuda sam pre neki dan iskopao iz majčine kutije sa starim maramama. Nisam siguran u originalnost ovih marama, ali mi se baš svidjaju. Volim ovaj kič koji nam vintage komadi pružaju. Koja vam je lepša, teget-crvena sa 2.55 torbom ili zelena sa zlatnim lancima?


Photos by myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.



22 comments:

  1. really cool!
    see you tmorrow

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prave ili ne- i dalje su predobre :))

    ReplyDelete
  3. jooooj divote <3 zelena mi je za nijansu lepsa :)

    ReplyDelete
  4. Bas su lijepeeee... Meni je crvena malo bolja, mislim da moze ljepse da se kombinuje :)

    ReplyDelete
  5. Što rekla Nevena, zaista je potpuno nebitno da li su original ili ne, prelepe su :D

    ReplyDelete
  6. crvena sa plavim mi se vise svidja :)) divne su :-)

    ReplyDelete
  7. zelena mi je lepsa, ova plavo-crvena mi malo vuce na zastavu...

    ReplyDelete
  8. Jako su mi lepe marama, a jos lepse si ih uklopio u ceo outfit~~))

    ReplyDelete
  9. Cool! Green with Gold is my Fav. ♡

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Predivne, ja imam jednu poput tvoje zelene, samo u crvenoj boji :)))

    ReplyDelete
  11. Ne bih se mogla odluciti!
    Predobre su! :)

    ReplyDelete
  12. prekrasno^^

    new post-manhattan♥mfashionfreak

    Thanks for visiting my blog, I'd love to follow you^^ <3

    ReplyDelete
  13. Nema lepseg iznenadjenja, od vintae iznenadjenja :)

    glasam za teget, 2.55 je ipak 2.55

    ReplyDelete
  14. I celebrate the good ideas i find here every time.

    ReplyDelete
  15. hahah zaista nemoj razmisljati o outenticnosti,mada pitaj mamu pre koliko ih je godina kupila,90e su problematicne,sve starije je verovatnije da je prava....nekako mi taj biznis plagijata dolazi pocetkom 90ih na balkan,a mozda gresim....uzivaj noseci ih to je vazno

    ReplyDelete
  16. Ma nije bitno jesu li prave, stvarno su odlicne!

    ReplyDelete
  17. savršeni su, meni su oba dva preljepa :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. i love that green one with the golden chains ;)

    ReplyDelete
  19. awesome awesome vintage chanel!

    xo xo

    Nicol

    www.fashiontnt.com

    ReplyDelete