14 March 2012

Mikser Vintage Market


You remember the manifestation i talked about in yesterdays post? So, Saturday the 3rd of March was all about Vintage Market in Mikser. This manifestation bring the best Second-Hand and Vintage shops, as well as vintage furniture sellers and everything what is nostalgic. The sea of colorful clothes, shoes and bags was completed with music from these time, vintage movies and old-time cars. The best spent time for Nevena and me. 

* * *

Sećate se da sam vam u jučerašnjem postu rekao da imam gomilu slika da vam pokažem?! Epa, u subotu 3. marta organizovan je Vintage Market u jednom novom gradskom prostoru nazvanom Mikser. Ova manifestacija na jednom mestu je okupila vodeće Second-Hand i Vintage prodavnice, kao i prodavce nameštaja i svega nostalgičnog. More šarenih krpica, torbi, cipelica bilo je upotpunjeno muzikom iz nekih prošlih vremena, vintage filmskom projekcijom kao i retkim primerima old-time automobila. Nevena i ja smo uživali. 























Photos credit: Nevena Nikolić


33 comments:

  1. So amazing. Love vintage markets! cool pics :)

    ReplyDelete
  2. Fantasticno! :) Da nisam kretala na zimovanje taj dan sigurno bih dosla! :)))

    ReplyDelete
  3. Deluje da je bilo zabavno :)
    Super su sličice!

    ReplyDelete
  4. odlican projekat i super fotke!

    ReplyDelete
  5. Ima baš zanimljivih stvarčica.Šteta što nisam bila:)

    ReplyDelete
  6. Hvala ti za ovaj post, extra, extra, extra.
    Ne mogu se nagledati, sve je fantastično - a taj auto me očarao! :)

    ReplyDelete
  7. mnoooogo mi je krivo sto nisam stigla da dodjem! sjajnih stvari ima....

    ReplyDelete
  8. sve mi se svidja!!! tasne, auta, tv-ovi, telefon..stolica!!!!!!!!!!!!! :D divnooo

    ReplyDelete
  9. Fenomenalno, mnogo dobrih stvari ima:) Fotografije su odlicne!:)

    ReplyDelete
  10. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super, i pitala sam se kada ćeš pisati o ovome jer znam da si i ti bio :)
    Baš su lepe fotke, ono što me je najviše oduševilo jeste što smo i ti i ja bili, fotkali a za oko su nam zapale potpuno različite stvari :))

    ReplyDelete
  12. Uf kakve stvari!
    Torbe i cipele a la Miu Miu, pa stolica, tvid jaknice...<3

    ReplyDelete
  13. Pa ovo je raj!Apsolutno savrsen dan!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. Kako ima dobrih stvarcica...wow!
    Super su slike! Starke <3

    ReplyDelete
  15. pa ovo je fenomenalno, ona heklana clutch mi je fejv moracu da napravim jednu!

    ReplyDelete
  16. Jao bas lepe stvari, zao mi jes to nisam isla! :D

    ReplyDelete
  17. What an interesting place! Those pieces look incredible x

    Lubna
    ELLE VOX

    ReplyDelete
  18. Puno lepih stvari na jednom mestu :)

    ReplyDelete
  19. uvek propustim nesto sto valja :/

    ReplyDelete
  20. So Vintage and So beautiful !

    HIISPYREBEL

    http://hiispyrebel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Seems like a really cool place!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Beautiful sense of style and great blog! Would you like us to be friends and follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    ReplyDelete
  23. Ima baš super zanimljivih stvari!

    ReplyDelete
  24. nice:)

    Leonor
    http://thesparklinglemon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. looks amazing :D lucky you :D
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bravo bravo za post!!! Iz posta u post si mi sve bolji! Steta sto nisam posetila, vidim da je bilo sjajno!

    ReplyDelete
  27. Looks like a very interesting shop!))

    ReplyDelete
  28. Obozavam vintage komade i sve ovo mi deluje bas primamljivo! :)

    ReplyDelete
  29. Wow bas svega ima.Ne znam sta bih pre izdvojila.Mozda za pocetak stari telefon sa uvijenom slusalicom.
    Svidja mi se i bunda, a i sve te stare kosulje i perle na njima!!
    Super blog pratim!!

    ReplyDelete
  30. This looks like a pretty awesome vintage shop!!

    Danielle
    xo

    http://newestwrinkledlh.blogspot.co.uk/
    https://twitter.com/#!/NEWEST_WRINKLE

    ReplyDelete