1 February 2012

Waiting, anticipating and pacing.


The last snowy outfit post. Fortunately is quickly dried up and we haven't had slush problem. I heard somewhere that tonight is one more snow round, I'm not happy at all. This is the coldest week in years, i can hardly handle it. How do you fight against cold weather?
My combo is very warm. This boots are the best bought thing in my life, definitely. Stay warm! 

* * *

Za sada poslednji uslikani outfit post u snegu. Srećom brzo se osušio i bljuzga nam nije pravila problem. Čuo sam negde da će i večeras da nas zaveje, nisam ba srećan zbog te činjenice. U toku je najledenija nedelja godine, jedva da je podnosim. Kako se vi borite protiv hladnoće?
Moja kombinacija veoma topla. Ove čizme su najisplativija stvar u mom životu, definitivno. Budite na toplom!

















I was wearing:

Zara Biker Boots
Zara Jeans
H&M Shirt
Zara Black Sweater
Zara Silver Jacket
Vintage Snood
Vintage Bag

Photo credit: Nevena Nikolić


Have a nice Wednesday,
Aleksa.

23 comments:

  1. Odlican ti taj snijezni outfit :)

    ReplyDelete
  2. Sneg! <3 Lepe su ti fotke, dosta kvalitetne... :) Svidja mi se skok i ona na kojoj leti sneg. <3 A protiv zimoce-slojevi! ^^

    ReplyDelete
  3. Nije da se hvalim ali sve bolje koristim fotoaparat!
    Kombinacija je naravno odlicna, ali oblaci se toplije.<3
    http://born-to-be-hedonist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Svidjaju mi se cizme jako! Volim ove vesele zimske fotke :)

    ReplyDelete
  5. super su ove fotke u pokretu!

    ReplyDelete
  6. Woow, amazing photos, love the ones of you jumping! Great boots and jeans! :)

    ReplyDelete
  7. OMG i love so much your boots!!! Very great style guy!

    Xoxo Lizzie

    ReplyDelete
  8. joooj...svidjaju mi se cizmeee...hocu i ja! a kakve veze ima sto su muske,jel da? :) hehe...

    ReplyDelete
  9. super kombinacija! al ja se izgleda u blogosferi najvise oblacim i da sam najzimogrizljivija iako sam iz Belorusije u kojoj je normalno i -30 mraza

    ReplyDelete
  10. I barely know male bloggers, very nice to see you're one :).
    Nice boots.

    Sarah
    http://www.ethnicspring.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uh,super mi je ovo.Cizme su savrsene,a slikama sam odusevljena!!!

    ReplyDelete
  12. uuu. odlican outfit, cizme!! jakna, farke, dzemper, sal, sve je predobro! I sneg izgleda divno, mada ga ne volim...

    ReplyDelete
  13. odlične fotke, super su čizme!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. it's cold here in norway too.... lovely outfit tho :D
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. lovely pictures!

    ***

    Please like my page

    https://www.facebook.com/pages/Michaela-ANTM/302661889779928

    ReplyDelete