14 February 2012

Sweet Like Vanilla


One of those cold days, this time on Banjica. Nevena works there so I'm just making excuses for taking pictures of myself. I have to admit that pictures are amazing, we are better and better from post to post.
My combination - warm, soft and creamy but still touched with my favorite plaid shirt.

* * *

Još jedan od ledenih dana, ovoga puta na Banjici. Nevena radi a ja joj pravim društvo i kinjim je da me slika. Moram priznati slike su ispale odlično i često ću dolaziti ovde.
Moja kombinacija - topla, mekana i kremasta ali ipak razbijena omiljenom kariranom košuljom.














I was wearing:

Aldo Brown Boots
Terranova Jeans
Bershka Brown Belt
Vintage Plaid Shirt
Calliope Turtleneck Sweater
Zara Beige Jacket
Esprit Watch

Photo credit: Nevena Nikolić


Have a nice day, 
Aleksa.

26 comments:

  1. super :)
    svidja mi se dezen kosulje, a dzemper je odusev! :)

    ReplyDelete
  2. Lijepo ukombinovano, jako lijep sat.

    ReplyDelete
  3. volim krem i bijelo u kombinaciji, i ja sam otkrila da je snijeg odlicna pozadina ;)

    ReplyDelete
  4. Thanks for your comment on my blog.
    Cheers,
    Eros

    www.hermesismydad.com

    ReplyDelete
  5. Jao, kosulja, dzemperak i jakna su tako super spoj :D
    Nezno, mekano, ususkano :)))

    ReplyDelete
  6. super jakna, i baš je dobra nijansa košulje, like :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Dzemper je posebno lep i svidja mi se kako si ga uklopio :)

    ReplyDelete
  8. Super džemper i sat :) a cvikeri ti fenomenalno stoje! Baš je dobro što te imamo, jer tako dobijem ideju šta da ubedim ovog mog da nosi ;)

    ReplyDelete
  9. Odlična kombinacija košulje i džempera! :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  10. Ja i ti u karirano :D A dzemper je fantazija,volim tu belu koja nije cisto bela,sjajno!!!

    ReplyDelete
  11. Super su ti te naocare, a dzemper je bas zanimljiv! :-)

    ReplyDelete
  12. Svidja mi se naziv posta, a jos vise kombinacija. Znas da volim dzempere sa pletenicama :)Karinirana kosulja je divna <3

    ReplyDelete
  13. Kako je dobar džemper, oduševljena sam ;))

    ReplyDelete
  14. Džemper savršen, kao i boje košulje! :)

    ReplyDelete
  15. Weee svidja mi se takav dzemper a nasla sam samo neki mnogo taman za mene,
    moram uposliti babu! :D Superkul, tako sve diskretno a opet efektno!
    Cak se i rimuje... :*

    ReplyDelete
  16. Kako je karirana kosulja fino razbila kombo! Svidjam!:)))

    ReplyDelete
  17. Me encanta tu estilo... las fotos son geniales!

    ReplyDelete
  18. Amazing, love your pullover and jacket!

    ReplyDelete
  19. Odlican blog! Ti si prvi muski bloger kojeg pocinjem pratiti. Samo tako nastavi i imas odlican stil!

    ReplyDelete
  20. jaoo ja bi tebe uvukla u neki uski teksas skrozzzz :))))

    ReplyDelete