10 February 2012

Orange


This outfit is all about orange vintage piece, turtleneck sweater. That day was like freezing cold, but I have found something to keep me warm and look stylish in the same time. Again, don't be fooled by this sunlight, outside was like -14. 

* * *

Ovaj outfit post je posvećen narandzastaom vintage komadu, rolci. Tog dana je bilo ledeno hladno ali sam našao nešto što će da me grejati i izgledati super u isto vreme. Opet, ne dajte suncu da vas zavarava napolju je bilo oko -14.













I was wearing:

Vintage Oxford Lace-Up Shoes
Zara Jeans
Vintage Orange Turtleneck
Mura White Shirt
Fishbone(NewYorker) Short Parka
Pieces Snood Scarf
Springfield Bag
Esprit Watch

Photo credit: Nevena Nikolić


Have a nice day,
Aleksa. 

23 comments:

  1. ja bih pozajmila cipele od tebe... i sal :D

    ReplyDelete
  2. Dzemper, cipele, sal, jakna, sve mi se dopada! ;)
    Super ti stoje i ove tople boje :D i jos cvike na sve to :)))
    Najbolje od svega je sto si jako redovan sa outfit postovima uprkos hladnoci! Svaka ti cast ;)

    ReplyDelete
  3. Cipelke su jako lepe, a posto sam zaljubljenik u narandzasto,
    pogotovo kad unosi toplotu u ovo bledilo, svidja mi se sve!
    I ja sam juce bila u dzemper rolci te nijanse, medjutim u NS-u
    je bilo tako hladno da sam jedva obavila to sto treba a slikanje...
    kad malo otopli! ^^

    ReplyDelete
  4. Cool, I love the orange jumper! You shoes are awesome too. Wow, what a great style you have :)

    ReplyDelete
  5. Jeste ledeno napolju, ali je bitno da ima sunca, koje ne greje nešto preterano, ali su fotkice mnogo lepše ;))
    Šal!!!!

    ReplyDelete
  6. Odlican vintage komad! Cipele mi se jako dopadaju. :)

    ReplyDelete
  7. Jakna mi se mnogo dopada! Odličan outfit. :)

    ReplyDelete
  8. Odlicno, sal i jakna mi se mnogo svidjaju! :)

    ReplyDelete
  9. Obozavam rolku!Narandzasta,vintage,ne treba mi vise!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  10. Crni Aleksa! Pa nemaš ni debele čarape! A ni prsti ti nisu pomodreli! Misliće ljudi da je +16 :D

    ReplyDelete
  11. Svidja mi se narandzasta,super idu rolka i sal,a sat je odlican!I odlicna lokacija za slikanje,svaka cast za opustenost i zanemarivanje guzve!:D

    ReplyDelete
  12. odličan ti je šal, a i cijela kombinacija :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bas super outfit!super je jakna:))

    ReplyDelete
  14. koloritno odlicno izveden oufit. Imas zanimlhive salove!

    ReplyDelete
  15. Sal i cipele, fenomenalno !:)

    ReplyDelete
  16. upijam sunce sa tvojih fotki, da nadoknadim ovaj grozan dan! Outfit je skroz cool, a narandzasto ti super stoji!

    ReplyDelete