5 February 2012

New in: Blackness


Blackness is something what has obsessed my closet and wallet. Black satchel bag, lace-up shoes and gloves are real necessity. I also need to buy black coat, aviator jacket and corduroy pants in "khaki".

* * *

Crnilo je ponovo opselo moj novčanik a sada i orman. Crna torba, cipele i rukavice su stvarno neophodna stvar, a ja sam to do sada nisam imao. Ostalo mi je još da kupim crni kaput, aviator jaknu i jedne somotske pantalone u "khaki" nijansi. 



Satchel bag is something what i was searching for a long time, since last September. I found it now in Aldo store and i adore color and materials(it feels and smells like leather).
Satchel torbu sam tražim još od septembra, nažalost našao sam je tek sad u Aldo-u. Odlična stvar je što je crna i jako kvalitetna, miriše na kožu iako nisam siguran da je kožna. 



I found black lace-ups shoes in Zara, they are also something what was missing in my collection. The rubber sole looks great and protect me from snow and everything. 
Crne cipele na pertlanje sam našao u Zari, takodje jedna jako potrebna stvar. Super su jer im je djon pun krampona - deluje moćno a i sneg mi ništa ne može.



Black gloves are not brand new but i didn't shoe them. Black, full of leather, vintage and of course more than necessary.
Crne rukavice nisu nove, ali ih nisam pokazao. Crne, kožne, vintage i naravno prekopotrebne. 

Photos by Myself

Short preview of tomorrows outfit post.
Kratki pregled sutrašnjeg outfit post-a.


Have a nice Sunday, 
Aleksa.

17 comments:

  1. Torba je pun pogodak, a o crnilu iz novcanika ne zelim da razmisljam (uvek mi je malo)!

    ReplyDelete
  2. Torba je sjajna. Ja sam svom decaku trazila jako dugo i tek sam sad nasla..hvala asos-u! Cipele mi se isto jako svidjaju.

    ReplyDelete
  3. Jooooj, tasna mi je sjajna!

    ReplyDelete
  4. odlična je torba, zapravo sve :)

    ReplyDelete
  5. Oprema za nekog tajnog fashion agenta. :D Najs...

    ReplyDelete
  6. Pravi gospodin! :)))
    Dopadaju mi se jako cipelice.
    Sta bi sa Tasnarijom, jesi li se odlucio? :)

    ReplyDelete
  7. odlicni komadi i sjaaajne fotke! Bravo A.

    ReplyDelete
  8. Odlicna kupovina,cipele mi se bas dopadaju.Sa srecom da nosis!!!;)))

    ReplyDelete
  9. odlicno!! blog ti postaje sve bolji i bolji,obozavam pravac u kom se kreces...i naravno,pozdravljam to crnilo!!

    ReplyDelete
  10. dobar odabir. sve mi se dopada!

    ReplyDelete
  11. Zasto sam propustila ovaj post?! I torba i cipele su mi tako full,i rukavice naravno, pre svega korisna stvar, ali i stylish! Torba mi je ipak favorit :)))

    ReplyDelete
  12. E, i ja sam nešto u totalno crnom raspoloženju ovih dana (što se stvari tiče) :) Super su! Kakve su muške Zarine cipele, jesu udobne?

    ReplyDelete