14 January 2012

The Ray of Sunlight


This is actually second outfit post shot this year. The action is located on one strange destination. 
Through my posts you will understand that i'm in love with old part of Belgrade and that old building odor 
inspire me on one very nice way. We didn't overcame the rules of Nikon, but we work hard on it.
Combination, totally casual, a bit excessive but that day was very hot for this part of year. 
Of course i wore jacket, just wanted to remind my self on summer. 

* * *
Ovo je zapravo drugo slikani post ove godine, imao je tu sreću pa je na red došao kao treći. 
Zapravo radnja se odvijala u toku prve radne nedelje Janura, na jednoj jako čudnoj destinaciji.
 Shvatićete već kroz moje postove da je Stari grad moj omiljeni deo Beograda i da me miris budji iz oronulih zgrada u najgorem slučaju inspiriše. Na slikama se i dalje može videti da Nevena i ja 
nismo najbolje savladali zakone Nikona, ali mučno radimo na tome. 
Kombinacija, totalno opuštena, pomalo preterana obzirom da ja Januar ali tog dana je bilo 13 stepeni. 
Naravno da sam imao jaknu, samo sam hteo da se podsetim kako je to kada si skoro samo u majici. 

Zara Ankle Suede Boots
Zara Burgundy Jeans
Vintage + DIY T-Shirt
Vintage Denim Jacket
Vintage Suede Clutch
Six Men Necklace 
DIY Denim Bracelet
Michael Kors Watch

Photos by Nevena Nikolić.

15 comments:

  1. Odlicne cizme.
    Uh, sad mi se jede slatko kad sam videla palacinke :)

    ReplyDelete
  2. Cizme super, a moram da ohvalim ogrlicu, stvarno je mocna!

    ReplyDelete
  3. jao torba i čizme..fantastično! i ja volim te stare, zapuštene i buđave dijelove svog grada :D hvala ti na komentaru :D

    ReplyDelete
  4. Odlicno!!! :) Jeans je super a cizmama sam odusevljena! :)

    ReplyDelete
  5. cool čizmice!
    polako, uhodaćete se, biće sve bolje i bolje, verujem, mada i ovo fino izgleda:)

    ReplyDelete
  6. Amazing look. Love the denim jacket.
    That pancacke seems really nice. Following!

    ReplyDelete
  7. najs! volim taj vintage shmek! ...i mesto za fotkanje ;)... cizme su sjajne!

    ReplyDelete
  8. Odlicno mesto za fotkanje :)

    Sav si mi predivan, kao i uvek!

    Pozz :*

    ReplyDelete
  9. Pa potpuno si rediznajnirao blog!Odlican header!Cizme,sat i torbu bih ti 'ladno copila;) Samo naprijed,savladat cete Nikon;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  10. I really love your blog :)
    my blog: http://mateuszwlodarczyk.blogspot.com/

    Yours handsome.

    ReplyDelete
  11. cipele + sat! majica je odlicno redizajnirana

    ReplyDelete