16 January 2012

Old Town


And here it is, Monday again! I just can't stand this feeling. Most of my peers are going back to school 'cause holidays are over but not for me. Me and my classmates, also called colleagues, are having a working week at school practice.
As you can see there's no snow on this post 'cause photos were shot before first snow. 
Skadarlija street, Nevena, me and jeans which makes me look everything but not tall! 

* * *

I evo ga, ponovo ponedeljak. Jednostavno ne mogu da podnesem ovaj osećaj novog početka. 
Većina mojih vršnjaka se vraća u školu, pošto se raspust završio ali ne i ja. 
Drugari iz odeljenja, zapravo kolege, imaju radnu nedelju na svojim "radnim mestima" tj. praksi. 
Kao što vidite post nije od ovih dana, slikan je pre prvog snega dok je 
Beograd još uvek bio u prolećnom raspoloženju! Skadarlija, Nevena, ja i naravno farmerke koje me čine niskim!

Aldo Brown Leather Boots
Zara Jeans
Pedro Del Hiero Brown Belt
Zara Shirt
Smog(NewYorker) Brown Leather Jacket
Springfield Brwon Bag
Michael Kors Watch

Photos by Nevena Nikolić.

17 comments:

  1. Odlicna kombinacija! Pa nemoj biti tako pesimistican kada su u pitanju novi poceci! Ko zna sta sve lepo mogu da donesu! ;)

    ReplyDelete
  2. ne ne ne! te ciyme iskljucivo da nosis preko farmerica a ne da ih krijes nenene

    ReplyDelete
  3. odlicno, od glave do pete! i da - cizme preko farmerica! :)

    ReplyDelete
  4. Divne su fotke! Cizme, jakna i kosulja, predobro!!!! :)

    ReplyDelete
  5. Amazing, cool outfit and the streets look so full of history!

    ReplyDelete
  6. Lovely post!

    Shall we follow each other?

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    ReplyDelete
  7. Izgledas kao sa Upper East Side!Kosulja savrseno izgleda sa braon bojom,cizme su savrsene i da,i ja sam za to da se vide;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  8. Predivno mesto za fotografisanje si odabrao! :) Čizme su pravi hit! :))

    ReplyDelete
  9. Pa tu sam i ja htela da se fotkam letos, ali leti okolne kafane, restorani i sl. izvade stolove i zauzmu pola ulice :D i pri tom ima preeevise ljudi :)
    Tvoje slike su super ;) jakna je klasicno cool komad, a sat ti super stoji :)

    ReplyDelete
  10. nice watch

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. divne fotke! :)
    cizme mi se bas dopadaju.

    ReplyDelete
  12. lepe lepe lepe cizme! Skadarlija... <3

    ReplyDelete