12 January 2012

Hermes Bracelets


Hermes, the one word to express luxury. Orange box is something what is a wish of all of us.
 I'm in love with their jewelry for a long time, i can say that i'm "suffering". Every bracelet is amazing, 
combination of leather, steel and intense colors is not that special as feeling of wearing one of the Hermes pieces. 

* * *

Hermes, samo jednom jedinom rečju možemo opisati luksuz. Narandžasta kutija je svakako nešto što bi svakog od nas obradovalo u bilo kom trenutku. Ja već duže vreme doslovno rečeno "patim" za njihovim narukvicama. 
Svaka je na svoj način savršena, kombinacija kože, čelika i jarkih boja nije toliko posebna koliko je poseban osećaj da se na vašoj ruci nalazi jedan od Hermes komada. 


Pictures from Tumblr.

10 comments:

  1. volim, volim. naravno Hermes je to... :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. evo i ja cu sada patiti ya kombinacijom suknje sa indijancima,koyne jakne sa nitnama i yute torbe.eto

    ReplyDelete
  3. ko ne voli taj je lud. lud kazem!!!

    ReplyDelete
  4. Dajte mi jednu , molim! hahahaha.... Ali koju boju odabrati,sve su savrsene! :D
    XoXo

    ReplyDelete
  5. Predivne su mi sve apsolutno! :)

    ReplyDelete
  6. ja stalno hocu da trazim njihove salove po SHS sopavima- sada cu morati :)

    ReplyDelete
  7. I have a black one but I think they look 100x better on men!! Love them!

    ReplyDelete