25 January 2012

Burgundy Monday Morning


That was nice morning for shooting, before the snow, of course. As you can see i adore wearing leather jackets and burgundy. Those boots are one of my latest purchase but i'll talk about them in special post. 
Monday weather was so great that i could casually wear All Star's and don't take care about them. We haf a guest on shooting - Kristina and we had great time.

* * *

Bilo je to divno jutro za slikanje, pre nego što se sa neba strovalilo ovo belo ludilo. Kao što vidite, volim kožne jakne a i burgundy. Čizme su jedna od mojih poslednjih kupovina koje ću vam prikazati u zasebnom postu. 
U ponedeljak je bilo toliko toplo da sam opušteno mogao da nosim starke i to bez straha da će se isprljati ili pokvasiti. Imamo i gosta, Kristina nam se pridružila u slikanju i divno smo se proveli. 













I was wearing:

Zara Burgundy Short Boots
Zara Jeans
Vintage Bicolor Belt
McNeal Long Sleeve Polo Shirt
Bershka Leather Jacket
Vintage Burgundy Gloves
Michael Kors Watch + Silver Bracelet 

Photo credit: Nevena Nikolić


Have a nice day, 
Aleksa.

16 comments:

  1. jako mi se sve svidja! narocito cipuske i rukavice!

    ReplyDelete
  2. cipele su diiiiivne, ali bas :) i jakna mi se mnogo svidja...
    samo mislim da nije dobra ideja da kombinujes toliko komada u razlicitim nijansama iste boje... inace je super :)

    ReplyDelete
  3. Cipele i rukavice su divne, i svidja mi se kombinacija sa crnom koznom jaknom, bravo!

    ReplyDelete
  4. Divne su ti cipele i rukavice. mislim sve ali one su mi favorit! I fotografije su ubice!

    ReplyDelete
  5. wow,kakvi fotosi! strava! fotka rukavice i sat...savrsena fotka detalja! <3 odlicna kombinacija!

    ReplyDelete
  6. Savrsen look!!! Farke su super. :)
    Odusevljena sam rukavicama i cipelama, bas ti lepo stoji bordo! :)

    ReplyDelete
  7. sviđa mi se majica, i rukavice su ti krasne!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. super fotkeeee ... sat je predobar i svidja mi se boja dzempera :-)

    ReplyDelete
  9. Hi dear! Nice post :)

    I hope you like and also follow my blog! I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    ReplyDelete
  10. Slike su odlicne! Majica mi se bas svidja - podseca me na dobru staru skolsku uniformu :)
    xx

    http://ms-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super! cipele i rukavice su fenomenalne!

    ReplyDelete
  12. Cool shirt and gloves. Love burgundy!

    ReplyDelete
  13. Mmm, bordo :))) volim!
    Slicice su sve bolje ;) samo tako nastavi tj. Kristina neka samo tako nastavi ;))
    I opet Hogwarts momenat na dzemperu :D like za to!

    ReplyDelete
  14. Kako si super ukombinovao bordo!Cizme su savrsene,pogotovo jer su malo izlizane na vrhu!
    xx
    B.

    ReplyDelete