8 January 2012

All Our Watches



After post about my birthday gifts, in which showed you my brand new Michael Kors watch
- i decided to show you the rest of our (my brother and me) watch collection.
Collection is not that huge, certainly not negligible!
First of all, my brand new Michael Kors - MK 8086 watch. Already worn in this postCertainly my favorite because it is new and I've wanted it for a long time.After Michael Kors is Sector 890. This watch is actually birthday gift from my mother to my brother.
This one is the most expensive, but not favorite.

The next one is G-Shock sporty watch by Casio, the color is mor than crazy.Esprit brown watch and Swatch black watch, both very old and both very worn watches.
* * *
Nakon posta u kom sam, ukoliko se sećate, prikazao svoje poklone za rodjendan,
izmedju ostalog i moj novi Michael Kors sat - odlučio sam da Vam pokažem sve satove
koje moj brat i ja posedujemo i bratski delimo. Kolekcija nije prevelika, ali svakako nije zanemarljiva!
Prvo, moj omiljeni Michael Kors - MK 8086 sat. Već nošen u ovom postuNaravno moj favorit jer je nov i dugo sam ga želeo. After Michael Kors is Sector 890. Posle Michael Kors je Sector 890. Ovo je sat mog brata, takodje poklon moje majke za 18. rodjendan. On je najskuplji ali ne i najomiljeniji.  Sledeći je G-Shock by Casio, sportski sat u ludačkoj boji.

Photos by myself.

7 comments:

  1. Lepi satici,a nejlepsi mi je MK! :D
    XoXo

    ReplyDelete
  2. ja cekam svoj prvi michael koros, super kolekcija :)

    ReplyDelete
  3. Najvise mi se svidjaju Sector i Esprit :)
    A onda i MK :))

    ReplyDelete
  4. 1: Novi look bloga je super - dosta je elegantniji :)
    2: Nista lepse nego videti kada se braca lepo slazu ♥
    3: Mogao bi da ukines ovu verifikaciju slovima/brojevima kada neko ostavlja komentar :)

    ReplyDelete
  5. divna kolekcija... ja ih imam malko vishe... ali nisu svi ooovako dobri! :))

    ReplyDelete