22 December 2011

Chanel Pre-Fall 2012 Menswear


Trip through India was very inspiring for Karl Lagerfeld, he made a whole collection - Chanel Pre-Fall 2011. Ceremony was held in Bombay, and the runway was just like rich dining room. This time i'll show you menswear. Enjoy! 

* * *

Prvo putovanje Karla Lagerfelda kroz Indiju je bilo, reklo bi se, veoma plodno. Naime, Karl je utiske o Indiji preneo kroz čitavu jednu kolekciju – Chanel Pre Fall 2012. Ceremonijalna revija se održavala u Bombaju a pista je više ličila na aristokratsku trpezariju. 

Photos: Style.com

6 comments:

  1. Odlično!!
    Kako im dobro stoje turbani ;)

    ReplyDelete
  2. Gledala sam na youtobe-u prosle nedelje ja mislim... Magic! :)

    ReplyDelete
  3. moram priznati da mi se vise svidela zenska kolekcija...:)

    ReplyDelete
  4. Covek je genije - ni manje, ni vise... OK, muska kolekcija je mozda manje nosiva od zenske, ali ipak su se tu sreli Pariz i Bombaj, ne? :))

    ReplyDelete
  5. Uh, pista je genijalna! :) Dopada mi se aristokratski momenat ;)
    Modeli su odlicni, samo mi smeta onaj bros na turbanu u par navrata, sve ostalo je super i stoji im ;)

    ReplyDelete