17 November 2011

New Colors


Definitely these days are not boring for me. On first picture you can see all reasons of my happiness. 
The story is about 3 new pieces from Vintage and Russian Vogue for November. Do I need anything else?
 I have to say that every of these 3 pieces are for summer. Material are light and colorful and almost unwearable. Russian. 
Vogue is present from my mom for my first appearing in the press, actually my first Vogue – my first love. What do you like best?!

* * * 

Meni definitivno nije dosadno ovih dana. Na slici možete videti sve razloge moje radosti. To su 3 nova.
Vintage komada i ruski Vogue za Novembar. Da li mi treba još nešto? Moram reći da je svaki, od ova tri komada letnji.
 Materijali su lagani i šareni a komadi skoro nenosivi baš kao što možete da vidite na slikama.  Ruski Vogue je poklon od moje majke za prvo pojavljivanje u štampi, inače moj prvi Vogue – prva ljubav
Šta vam se najviše dopada?!

Photos by myself.

9 comments:

  1. Blejzer mi je divan :)
    A baš lepo od tvoje mame, raznežila sam se čitajući, hehe :)

    ReplyDelete
  2. kako šta, pa naravno vogue :)
    šalu na stranu, viidm da će tvoje proleće i leto biti baš veselo i razigrano :)
    hej sad tek vidim da pominješ i moj post, hvala :)

    ReplyDelete
  3. Meni je ova smedja majica sa printom divna i VOGUE naravno :)

    http://fashioncookiecs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fenomenalne su košuljica i bluzica.Obožavam te lude dezene;)

    ReplyDelete
  5. ah, jealous, kosulje su preslatke...a Vogue, pa eto ljubomorna sam...zelela sam da ga i ja imam u svojoj kolekciji... :P

    ReplyDelete
  6. sta nenosivo i sta samo letnje? nije istina! cvetna i sa crejzi printom su wow wow i mo\zes ih i sad ukombinovati bez problema.ko kaze dsa moras da se oblacis u dosadne hladne monohromne boje

    ReplyDelete
  7. sve je super, i ja sam se nagradila Vogue magazinom ovaj mjesec :D ova smeđa košulja ima savršen print, baš mi se sviđa! i by the way..kako ja dosad nisam znala za tvoj blog? sviđa mi se i pratim te :D

    ReplyDelete
  8. Meni je naj braon majica sa ludim printom, a inace, svi komadi su jako intersantni! :D Vogue je naravno posebna prica, mama je divna :)))

    ReplyDelete
  9. Wow ovo je odlicno.
    Jako mi se svidjaju tvoje kosulje, predivne su.Bas mi je jako drago da sam naletela na ovaj post,
    Russian Vogue zelim!!

    ReplyDelete