4 November 2011

Another Capital


Here are, finally, the photos from our short trip to Novi Sad. We were there just on day and night and 
we made like a tons of photos, but thats so natural when we travel or whenever we bring camera with us.

* * *

Evo ih, konačno, slike sa našeg kratkog putovanja do Novog Sada. Bili smo tamo samo jedan dan
i jednu noć i uspeli smo da napravimo tonu slika. Što je skroz prirodno kad su putovanja u pitanju,
ili kad god ponesemo aparat sa sobom, iskreno.


Photos by Kristina Cerović, Nevena Nikolić

12 comments:

  1. Aaaa moj Novi Sad <3 Divno!:)

    ReplyDelete
  2. Zasto na svakoj slici nosim Ray ban? xD
    Post je naravno odlican, i mi smo prelepi :D <3

    ReplyDelete
  3. Zasto na svakoj slici nosim Ray ban? xD
    Post je naravno odlican, i mi smo prelepi :D <3

    ReplyDelete
  4. Outfit post :) jeee :D
    Kaputic je fenomenalan, stvarno, a naocare sasvim prikladan detalj bez kog ne bi "to bilo to" ;)))

    ReplyDelete
  5. super ti je mantil, i cela kombinacija :)

    ReplyDelete
  6. Divan kaputic, grozan jeans. :)

    ReplyDelete
  7. Nadam se da ste se lepo proveli u mom gradu :)
    I btw, super ti je mantilcic. :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kao med si. I da znash da cu ti maznuti ove naochare, moje sam polomila... jaiks! :*
    :)))

    ReplyDelete