13 October 2011

Versace for H&M


I know that this topic is on the top this days but i just have to say that I am more than looking forward.
 I am searching for first pictures for a long time and i finally found it. The collection will be available in 
stores from 17th November. There are a lot of prints, vibrant colors and a lot of leather and studs. 

* * *

Znam da je ova tema na samom vrhu ovih dana ali moram da podelim sa vama svoje uzbudjenje.
Već duže vreme tražim prve slike kolekcije i evo našao sam ih. Kolekcija će biti puštena u prodaju
17. Novembra. Puno printova, jarkih boja, kože i nitni - baš kao što dolikuje ovoj modnoj kući.


Pictures from H&M.

25 comments:

  1. Lovely post darling, and great subject. I can't wait to see this collection in the stores and your new posts. Just keep doing the good job!

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Jao, videla sam neke slicice, ne sve :) ali dovoljno da znam da je jedino sto zelim (ovako na prvi pogled) suknjica sa slike 10, na devojci levo :D
    Muski komadi su mi blago nenosivi :D sem one divne jakne na petoj slici (koja bi se slagala uz moju skuknju hahah). Svu u svemu, nadam se da ce oko 17. bar neko koga znam putovati do Italije, Beca, i sl. :D

    ReplyDelete
  3. Hi. if you like italian Style, follow me. Frances www.theafternoontea.it

    ReplyDelete
  4. I just found your blog and I think it's really cute! Love your outfits and style! I hope you will check out my blog as well and come by to comment!

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  5. Oh my, I am so excited for this to arrive in stores! Great find!

    Fashion Dawgs

    ReplyDelete
  6. Ko da H&M nije već savršen, jedva čekam!

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. GREAT! Thanks for sharing! I liked your blog and following you now! Follow me back if you like my blog! =}

    http://www.artbyguni.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Versace iz 90/ih u najboljem sjaju druge decenije 2000/ih! Ma perfektno!!!

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se svidja onaj zaglavlje bloga , Ajfelova kula i sve to :) Odlicna tema , pogotovo za nas koji volimo Versace .Pratim te.

    ReplyDelete
  10. I cant wait to see it!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ma bice loodo ispred H&Ma nekoliko dana pre izlaska... ne zelim ni da zamislim... Ali genijalan potez i kolekcija... :)

    ReplyDelete
  12. Meni je ovaj koktel uzasno kic.

    ReplyDelete
  13. BIram mu musku i zensku koznu jaknu sa zumbama i crni haljinu koju je nosila ADR!Ostalo je so 90s...:)

    ReplyDelete
  14. nikada nisam volela Donatelu,al ume i ona po nekad bas da ubode....crne haljine sa tim nitnama su fenomenalne.a i strava mi je ta muska kosulja i pantalone crno bele

    ReplyDelete
  15. Bice ludo kad pocne! Fan sam zenske kolekcije, muska mi je previse kicasta..

    ReplyDelete
  16. OMG sjajan post i jedva cekam ovu kolekciju poznavajuci Versace prijeti mi bankrot!

    ReplyDelete
  17. Hi! I'm following your amazing blog, can you follow mine? :)


    http://atelierdejeanriviere.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I'm so in love with your blogging-style dear, really unique and lovely post :))

    one thing, could you please please do me a favour and vote for me by liking my photo on this link :)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150310737991219&set=a.10150310737876219.336775.304442071218&type=1&theater

    It really means a lot to me :) puss puss and huggs from <3 <3

    combo-monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. cant wait!!!!!!!!11
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. yes! i am so excited for this-but the question is whether i want to stand in line for this :)

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    ReplyDelete
  21. Jedva čekam jedva čekam jedva čekam!

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete