22 October 2011

Duma Style


Miroslava Duma was fashion editor for famous Harper Bazaar Russia and now she is freelance writer
 for numerous publications. She has become known as a fashion icon internationally and street style star.
 I don't know much about her age, but I know that she is a mother, actually stylish mother.

* * *

Miroslava Duma je bila modni urednik poznatog ruskog Harper Bazaara a sada je freelance dopisnik
brojnih izdanja i publikacija. Postala je poznata modna ikona po svom uličnom stilu. Ne znam puno
o njenim godinama, ali znam da je majka, zapravo stilizovana majka koja vodi računa o tome šta nosi.

Pictures from All over the internet.

13 comments:

  1. odlicne streetstyle fotke. Duma je preslatka :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da kažem da mi se sviđa sve pto ona obuče jer ima specifičan stil, ali isto tako ima i specifičnu harizmu, pa mi deluje kao da joj apsolutno sve stoji!

    ReplyDelete
  3. Ja nju prosto obožavam!!! ;)

    ReplyDelete
  4. She's one of my biggest fashion inspirations..=}

    http://www.artbyguni.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. slatka je i ima super komade, ali me se čini da nešto uvek neodstaje, ali nikako da provalim šta, kao da ne može da se odliči kom stilu pripada, prava modna salata, ali je harizmatična pa na kraju sve ispadne simpatično :)

    ReplyDelete
  6. Mnogo je slatka,obozavam njene street style fotkice uvek su odlicna inspiracija:)

    ReplyDelete
  7. Preslatka je i sve joj lepo stoji :D svaki fazon! Ovde mi se svidjaju apsolutno sve kombinacije, neke manje neke vise, jedino mi se ne dopada 11. i ova 40. fotka sa maramom na glavi i krzom :P
    Sve ostalo je idealno i morala sam da ukradem neke fotke :D

    ReplyDelete
  8. She is 26 , anyway you couldn't read that on WikiFashion .

    ReplyDelete
  9. Preslatka mi je i super se oblaci!

    ReplyDelete
  10. ma duma je predobra samo na 3 i na 9 slici nije ona, ovo na trecoj slici je natasa njena prijateljica, a ovo na devetoj ne znam tacno ko je ali nije duma sigurno :)) veruj mi nema sanse da gresim pravi sam mira zaljubljenik vec 3godine :))

    ReplyDelete
  11. wow, I love these outfits, they are really awesome *.*
    You won a new follower, don't you wanna follow me too maybe? :) it would be nice :)
    http://seleniavonarthur.blogspot.com/
    xoxo, Kinga

    ReplyDelete
  12. najvise kod nje volim to sto nije rezervisana na jedan stil...nego nosi sve stilove i to tako dobro,da je tesko svrstati je u neki,i reci -e to je bas zanju,ona je jedna od retkih osoba koja moze da iznese sve

    ReplyDelete